پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
مرکز پاسخگویی قلب تپنده نمایشگاه مجازی کتاب است

سید‌‌محمدحسن اندرخور با تاکید بر اینکه که مرکز پاسخگویی قلب تپنده نمایشگاه مجازی کتاب است، گفت: میانگین تماس‌های روزانه در مرکز پاسخگویی بین ۵ تا ۶ هزار تماس است که بیش از 4 هزار تماس در بخش خروجی و پیگیری درخواست‌های مخاطبان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، سید‌محمدحسن اندرخور، مدیر مرکز پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در گفت‌و‌گو با ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران عنوان کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری ناشران، شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، بانک صادرات ایران (بانک حامی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران) یک فعالیت فرهنگی اثرگذار را که در خور و شایسته مردم فرهنگ دوست کشورمان باشد ارائه کنیم.
 
وی با بیان اینکه مخاطبان هر پرسشی که در زمینه کتاب دارند از طریق تلفن، ایمیل یا تیکت پاسخ داده می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر 70 نیروی آموزش دیده و متخصص به‌صورت مستقیم در مرکز پاسخگویی مستقر هستند و هر سوالی را با موضوع کتاب و نحوه خرید در سامانه فضای مجازی نمایشگاه اعم از خرید، تشکیل صف کاربری، جست‌وجوی کتاب و ناشر، فرآیند خرید و رساندن به درگاه خرید، سرویس‌دهی به استادان، دانشجویان، طلاب حوزه علمیه، دانش‌آموزان، هیات‌های علمی و فعالان اهل قلم پاسخ می‌دهند.
 
اندرخور در زمینه میزان تماس‌های روزانه مرکز پاسخگویی این رویداد فرهنگی تصریح کرد: میانگین تماس‌های روزانه در مرکز پاسخگویی بین 5 تا 6 هزار تماس است که بیش از چهار هزار تماس در بخش خروجی و پیگیری درخواست‌های مخاطبان صورت گرفته است. همچنین روزانه نزدیک به دو هزار ایمیل ارسال می‌شود و بین   2500 تا 3000 تیکت (تیکت نوعی درخواست کتبی است که به صورت مجازی ثبت می‌شود) در سامانه ثبت می‌شود.
 
وی در پاسخ به این سوال که مرکز پاسخگویی دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران چه تفاوت‌هایی با دوره نخست دارد، بیان کرد: بعد از برگزاری اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، عملکرد سامانه بسیار تغییر پیدا کرده و حداقل بیش از 150 تغییر در سامانه پاسخگویی اعمال شده است.
 
سید‌محمدحسن اندرخور با تاکید بر اینکه مرکز پاسخگویی، قلب تپنده نمایشگاه مجازی کتاب است، گفت: همه روزه بازخورد مخاطبان و ناشران در این بخش جمع‌آوری می‌شود و پس از پایان نمایشگاه حضور این نیرو‌ها حداقل تا یک‌ماه در مرکز پاسخگویی با هدف حصول اطمینان از ارسال بسته به نشانی پستی ادامه خواهد داشت. بخش «همیاران خرید» نیز امسال به‌طور ویژه طراحی شده است تا امکان خرید کتاب برای مخاطبانی که به دلایل مختلف از ‌جمله نبود اینترنت یا مشکلات دیگر نمی‌توانند از نمایشگاه کتاب تهیه کنند، کتاب خریداری و ارسال شود. با طراحی سامانه پاسخگویی تلفنی، امکان خرید از نمایشگاه حتی در مناطق بدون اینترنت نیز وجود دارد.
 
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا دهم بهمن‌ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir  مراجعه کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها