پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

پویش «#این_کتاب_‌را‌_بخرید» ویژه ناشران شرکت‌کننده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کمیته فعالیت‌های فرهنگی این نمایشگاه با هدف ترویج کتاب و کتاب‌خوانی و کمک به رونق فروش کتاب، پویش «#این‌_کتاب_را_بخرید» را ویژه ناشران شرکت‌کننده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در سراسر کشور برگزار ‌می‌کند.
 
ناشران یا مؤسسات فرهنگی شرکت‌کننده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، برای شرکت در این پویش لازم است یک یا چند عنوان از کتاب‌های خود را که در این نمایشگاه عرضه کرده‌اند انتخاب و در فضای مناسب (ترجیحاً در دفتر نشر خود) نسبت به تهیه فیلم معرفی آن­ها با گوشی همراه اقدام کنند.
 
ضرورت دارد شرکت‌کنندگان فیلم‌های خود را پس از بارگذاری در سایت انتشارات برای نمایش به خریداران و علاقه‌مندان در اینستاگرام نیز با هشتگ «#این‌_کتاب_را‌_بخرید» و «#دومین_نمایشگاه_مجازی_کتاب_تهران» منتشر و صفحه khaneh.ketab.adabiat@ را برچسب‌گذاری (تگ) و دنبال کنند.
 
همچنین در تهیه فیلم‌ها حتماً مشخصات نشر یا موسسه فرهنگی، مشخصات کتابشناختی (نام کتاب، نویسنده، ناشر، تعداد صفحات، قطع، قیمت) و موضوع کلی کتاب موردنظر ذکر شود و فیلم‏های تهیه‌شده نیز باید به‌صورت یک ویدیوی کوتاه (120 تا 180 ثانیه) با صدا و تصویر واضح با حجم زیر هفت مگابایت باشد.
 
لازم به ذکر است؛ در فیلم‌های ارسالی، چهره‌ کامل فرد در طول فیلم واضح، بدون پرش، بدون قطعی و قابل‌رؤیت بوده و کلماتی که بیان می‌کند نیز بدون صداهای محیطی باشد.
 
براساس این پویش، انتخاب کتاب برای معرفی از نویسندگان ایرانی (کتاب تألیفی به‌جای کتاب ترجمه‌شده) امتیاز بیشتری دارد و کتاب باید غیردرسی و غیر کمک‌آموزشی باشد. ذکر «ارائه برای دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» و رعایت شئون اسلامی در فیلم‌های ارسالی الزامی است.
 
دبیرخانه نمایشگاه، فیلم‌های ارائه ‌شده در فضای مجازی را پس از تجمیع و تائید نهایی در سامانه خانه کتاب و ادبیات ایران به معرض نمایش خواهد گذاشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها