پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
۳۵۰۰ خانه روستایی با درهای رنگی در انتظار دریافت کتاب‌های خریداری‌شده

علی رمضانی با بیان این که قریب به ۳۵۰۰ خانه روستایی با درهای رنگی از سراسر کشور منتظر دریافت کتاب‌های خریداری شده از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران هستند، گفت: این نمایشگاه برای علاقه‌مندان به کتاب در مناطق مختلف کشور و به‌ویژه روستاهایی که مشخصه اصلی‌ خانه‌هایشان پلاک نیست و پستچی‌ها نشانی آنها را با رنگ در منزلشان می‌شناسند،  فرصتی فراهم کرد تا کتاب‌های خریداری شده خود را رایگان دریافت کنند.

به گزارش ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، علی رمضانی(رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران) با تاکید بر این‌که این نمایشگاه دسترسی مردم به کتاب را در نقطه به نقطه کشور از میناب و بردسکن تا کرمان و سیستان و بلوچستان فراهم کرد، گفت: در آبی رنگ، در سفید، سمت راست در چوبی، در سبز رنگ و... نام‌هایی آشنا در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران برای پستچی‌هاست.
 
رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با پایان چهارمین روز این نمایشگاه به میزان فروش کتاب از سوی 2100 ناشران شرکت‌کننده در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: 443 هزار و 339 نسخه کتاب به ارزش 288 میلیارد و 33 میلیون و 530 هزار و 840 ریال در مدت چهار روز به فروش رسید. همچنین 79 هزار و 750 هزار سفارش در این چهار روز ثبت شده است که از این تعداد 60هزار و 504 سفارش به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شده و 18 هزار و 324 سفارش  در انتظار ارسال از سوی ناشران است.
 
 وی با تأکید بر این‌که مردم برای ارسال کتاب‌ها هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند، عنوان کرد: تمامی هزینه‌های ارسال کتاب از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناشران و حامیان مالی تامین شده و ناشران برای ارسال کتاب‌ها هزینه‌ای از خریداران کتاب دریافت نمی‌کنند. درصورتی‌که خریداران در این زمینه با مشکل روبه‌رو شدند می‌توانند با مرکز پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب تهران تماس و مراتب را اطلاع دهند.
 
 
علی رمضانی در پایان با بیان این که قریب به 3500 خانه روستایی با درهای رنگی از سراسر کشور منتظر دریافت کتاب‌های خریداری شده از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران هستند، گفت: این نمایشگاه برای علاقه‌مندان به کتاب در مناطق مختلف کشور و به‌ویژه روستاهایی که مشخصه اصلی‌ خانه‌هایشان پلاک نیست و پستچی‌ها نشانی آنها را با رنگ در منزلشان می‌شناسند،  فرصتی فراهم کرد تا کتاب‌های خریداری شده خود را رایگان دریافت کنند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند تا دهم بهمن‌ماه با مراجعه به سایت ketab.ir کتاب‌های مورد نظر خود را براساس جست‌وجوی‌های پیش‌بینی شده (دسته‌بندی‌های موضوعی، دسته‌بندی‌های ناشران و دسته‌بندی‌های پیشرفته) ثبت و خریداری کنند. مرکز پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به شماره 91009898-021 آماده پاسخگویی به سوال‌های مخاطبان در زمینه ثبت‌نام، جست‌وجو، خرید یا دریافت مرسولات و... است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها