چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
نشر شهید کاظمی با بیش از 450 عنوان کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

انتشارات شهید کاظمی با بیش از 450 عنوان کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران حضور دارد که از این تعداد، حدود 80 عنوان در سال 1400 تولید شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از جمله آثار جدید که در قالب داستان و رمان از انتشارات شهید کاظمی عرضه می‌شود می‌توان به آثاری از محمدعلی جعفری، سید محسن امامیان، فائضه غفار حدادی، بهزاد دانشگر، زینب عرفانیان، زهرا قربانی، وحید خضاب، حمید داوود آبادی، شهلا پناهی و مریم بصیری اشاره کرد.
 
«سعی هشتم» روایتی جدید از زندگی حضرت هاجر (س) نوشته سید محسن امامیان، «دل پلاس» نوشته محمدعلی جعفری دربردارنده جهادگرانه‌هایی علیه کرونا، «وتن دادم وطن» رمانی با محوریت مدافعان حرم و جنگ سوریه به قلم مریم بصیری، «تو زودتر بکش» 60سال ترور فرماندهان مقاومت توسط موساد با ترجمه وحید خضاب و کتاب «به من دست نزن» روزنوشت‌های کرونایی یک نویسنده خانه‌دار به قلم فائضه غفارحدادی ازجمله آثاری هستند که در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران عرضه خواهند شد.
 
همچنین در بخش مدافعان حرم می‌توان به کتاب‌های «ماه کامل» روایت زندگی شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور(فرمانده نابغه مدافعان حرم) به قلم شهلا پناهی، «همسایه‌های خانم جان» روایت پرستار احسان جاویدی در سوریه به قلم زینب عرفانیان، «بی برادر» روایت زندگی شهید مدافع حرم جواد محمد اثر بهزاد دانشگر و «هوای این روزهای من» خاطرات جانباز امیرحسین نصیری از سوریه و شهدای مدافع حرم به قلم رقیه کریم اشاره کرد.
 
این انتشارات با توجه به گرانی کاغذ و قیمت کتاب، علاوه بر فروش ویژه به همراه ارسال رایگان در سایت رسمی خود (https://nashreshahidkazemi.ir/) کتاب الکترونیک تمامی منشورات خود را آماده و با قیمت و تخفیف ویژه‌ای نسبت به نسخه فیزیکی از طریق پلتفرم‌های طاقچه و فیدیبو در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.
 
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها