چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
ثبت‌نام ۱۱۲ سازمان و نهاد برای دریافت اعتبار خرید کتاب

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ثبت‌نام ۱۱۲ سازمان‌ و نهاد برای دریافت اعتبار خرید کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، علیرضا اسماعیلی با اشاره به میزان ثبت‌نام‌ برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب از سوی سازمان‌ها و نهادهای سراسر کشور بیان کرد: تا پایان سومین روز از برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، تعداد 112 سازمان و نهاد با مراجعه پایگاه اطلاع‌رسانی خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی Ketab.ir  ثبت‌نام خود را برای دریافت اعتبار خرید کتاب (بن کتاب) انجام ‌داده‌اند.
 
وی افزود: ثبت‌نام 33 نهاد و سازمان در سامانه نهایی شده است. همچنین 63 سازمان در انتظار پرداخت میزان مشارکت خود هستند و درخواست 16 سازمان و نهاد نیز در دست بررسی است.
 
براساس این گزارش، تخصیص یارانه اعتباری خرید کتاب سازمان‌ها و نهادها هر سال از سوی برگزار‌کنندگان نمایشگاه با هدف تجهیز کتابخانه‎های نهادها و سازمان‎ها یا تامین منابع علمی مراکز دانشگاهی و آموزشی‎ انجام می‌شود.
 
 سازمان‌ها و نهادهای علاقه‌مند برای مشارکت در دریافت بن اعتباری خرید کتاب می‌توانند با مراجعه به سایت Ketab.ir ثبت‌نام کنند.
 
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir  مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها