سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
«نذر کتاب» یک سنت حسنه ماندگار در حوزه فرهنگی کشور است

رسول شکری‌نیا ضمن تشکر و قدردانی از برگزار کنندگان پویش نذر کتاب گفت: باتوجه به محدودیت‎های کرونایی پویش نذر کتاب یک کار خلاقانه در حوزه ترویج فرهنگ کتابخوانی است و باید دراین زمینه تبلیغات گسترده صورت گیرد.

به‌گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، رسول شکری‌نیا، مدیر شبکه تلویزیونی سپهر ضمن قدردانی از برگزارکنندگان پویش «نذر کتاب» که در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در حال انجام است، بیان کرد: باتوجه به محدودیت‌های کرونایی پویش «نذر کتاب» یک کار خلاقانه در حوزه ترویج فرهنگ کتابخوانی است که جای تقدیر و تشکر دارد. نذر، یک سنت حسنه ماندگار در میان ایرانیان است که آثار و برکات فراوانی برای نذرکننده دارد و به نوعی یک صدقه جاریه به حساب می‌آید. اجرای این سنت حسنه باعث می‌شود علاقه‌مندانی که به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی، امکان دسترسی به کتاب مورد علاقه خود را ندارند، بتوانند کتاب بخوانند.

وی ادامه داد: «نذر کتاب» باید با گوشت و خون ما عجین شود و به این منظور باید تبلیغات گسترده صورت گیرد تا همه مردم از این سنت حسنه ارزشمند بی‌نصیب نمانند.

مدیر شبکه تلویزیونی سپهر با شرکت در پویش «نذر کتاب» به نیت ۱۴ معصوم (ع)، ۱۴ عنوان کتاب در حوزه ارتباطات و رسانه به دانشگاه ادبیات و علوم انسانی دانشگاه رازی کرمانشاه، سرزمین پدری و زادگاهش اهدا کرد.

‌دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir  مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط