سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
عرضه ۲۱ هزار عنوان کتاب خارجی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گفته اسماعیل جانعلی‌پور در دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب، فهرست ۲۱ هزار عنوان کتاب را از ناشران خارجی برای بارگذاری در بخش لاتین و عربی دریافت کرده‌اند؛ که پس از بررسی‌های کارشناسان این حوزه و بارگذاری در سامانه نمایشگاه در دسترس مخاطبان قرار گرفته‌است.

به‌گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اسماعیل جانعلی‌پور، مدیر مجامع تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر نظارت و ارزشیابی کتاب‌های خارجی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان کرد: امسال از ناشران خارجی فهرست ۲۱ هزار عنوان کتاب را برای بارگذاری در بخش لاتین و عربی دریافت کردیم و پس از بررسی‌های کارشناسان این حوزه و بارگذاری در سامانه نمایشگاه در دسترس مخاطبان قرار گرفته‌است. این آثار در مدت یک هفته توسط کارشناسان این حوزه از لحاظ محتوایی مورد بررسی قرار گرفت و اندکی از کتاب‌های خارجی از این فهرست حذف شدند.

مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با شرکت در پویش «نذر کتاب» ۶۳ عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان به نیت سن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به سیل‌زدگان جنوب کشور به ویژه شهر کرمان هدیه کرد.

وی درپایان گفت: عدد ۶۳ به صورت نمادین و به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی انتخاب شده‌است. به طور قطع بیش از این تعداد کتاب برای التیام و همدردی با مردم جنوب کشور توسط گروه‌های جهادی اهدا خواهدشد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir  مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط