دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
امکان مشارکت در پویش نذر کتاب حتی با ۱۰ هزار تومان

سید علی بخارایی‌زاده با دعوت از همه حامیان و  خیرین (حقیقی و حقوقی) برای شرکت در پویش نذر کتاب دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: هر فرد خیر با هر مقدار توان مالی، حتی با پرداخت ۱۰ هزارتومان می‌تواند در پویش ملی نذر کتاب شرکت کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، سید علی بخارایی‌زاده (مدیر تبلیغات و بازرگانی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران) در گفت‌وگو با ستاد خبری دومین مجازی کتاب نمایشگاه تهران ضمن دعوت از همه خیرین (اشخاص حقیقی و حقوقی) برای شرکت در پویش نذر کتاب گفت: از همه مردم فهیم و  فرهنگ‌دوست ایران زمین (اشخاص حقیقی و حقوقی) دعوت می‌کنم در هر سطحی و با هر مقدار توان مالی، در پویش ملی نذر کتاب شرکت کنند.

وی ادامه داد: نحوه مشارکت در پویش ملی نذر کتاب به این صورت است که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس ketab.ir وارد سامانه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شده و از طریق صفحه نذر کتاب مبلغ مورد نظر خود را در درگاه اختصاصی این پویش پرداخت کنند. خیرین مشارکت‎‌کننده در این پویش می‌توانند مشخصات و کدملی افراد یا گروه‌هایی را که امکان خرید کتاب ندارند اعلام کنند، تا کد ملی آنها براساس میزان مبلغ واریزی حامی شارژ شود.

سید علی بخارایی‌زاده درپایان گفت: در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، بستری برای دسترسی عموم مردم فراهم شده است که حامیان با هرنیتی حتی نیت عزیزان فوت شده‌ کتاب نذر کنند. قصد داریم با دعوت از همه مردم و خیرین، برای علاقمندانی که امکان خرید این کالای فرهنگی را ندارند  به صورت هدفمند و رایگان، کتاب در اختیار همه دوستداران و علاقمندان قرار دهیم.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 7618865-0938 و 91009898-021 داخلی 2000 تماس حاصل فرمایند.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir  مراجعه کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها