یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
اجرای شش نشست تخصصی همزمان با دومین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران

شش نشست تخصصی همزمان با دومین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران، دوشنبه (چهارم بهمن ماه۱۴۰۰) از ساعت ۱۰ تا ۲۰ برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، روز دوشنبه (چهارم بهمن ماه1400) همزمان با دومین روز از نمایشگاه مجازی کتاب تهران از ساعت 10 الی 12 میزگرد «بررسی نشر الکترونیک آثار ادبی» با حضور عبدالله گلباف (معاون تولید انتشارات سوره مهر)، قاسم صفایی‌نژاد (مدیرعامل نشر صاد) و مرتضی کاردر (مدیرعامل نشر هرمس) برگزار می‌شود. مریم فردی مجری این برنامه خواهد بود.
 
در ادامه این برنامه‌ها، از ساعت 14 الی 16 نشست «معرفی و بررسی کتاب نگاهی تازه به نظریه ادبی» با حضور عیسی امن‌خانی (نویسنده)، بهادر باقری (منتقد) و هیوا حسن‌پور (منتقد) برگزار می‌شود. اجرای این برنامه بر عهده فواد مولودی است.
 
«چالش‌های زنجیره‌ ارزش در نشر الکترونیکی و چاپی (از خلق محتوا تا مخاطب‌شناسی) با تمرکز بر کتب دانشگاهی» دیگر نشستی است که از ساعت 16 الی 18 با حضور محمد بلوریان‌تهرانی و اعظم رحیمی‌نیک و محمدرضا مهدوی‌راد برگزار می‌شود.
 
نشست «اقتباس از کتاب‌‌های طنز داستانی در سینما و تلویزیون» نیز از ساعت 18 الی 20 با حضور داود امیریان و محمدرضا شمس برگزار خواهد شد و بهزاد توفیق‌فر اجرای این برنامه را بر عهده خواهد داشت.
 
نشست‌های «بررسی نشر الکترونیک آثار ادبی»، «معرفی و بررسی کتاب نگاهی تازه به نظریه ادبی»، «چالش‌های زنجیره‌ ارزش در نشر الکترونیکی و چاپی (از خلق محتوا تا مخاطب‌شناسی) با تمرکز بر کتب دانشگاهی» و «اقتباس از کتاب‌‌های طنز داستانی در سینما و تلویزیون» از طریق آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab@ در ساعات یادشده قابل مشاهده است.
 
همچنین از ساعت 14 الی 17 نشست «حمایت از ترجمه کتاب کودک » با حضور فرناندا دانتاس (مدیرامور بین‌الملل اتاق کتاب برزیل و مدیر ناشران برزیلی)، الیور میستاد (مشاور عالی برنامه گرنت نورلا کشور نروژ)، علیرضا نوری‌زاده (نماینده گرنت ایران) و از ساعت 18 الی 20 دومین روز نمایشگاه نشست «فروش کتاب کاغذی» با حضور کامران یراقچی، سعید مکرمی و جمال خداپناهی برگزار خواهد شد.
 
نشست ‌«فروش کتاب کاغذی» نیز در ساعت مقرر به صورت زنده از صفحه خانه کتاب و ادبیات ایران در اینستاگرام به آدرس  @khaneh.ketab.adabiat قابل مشاهده است.
 
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها