یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
تخصیص بن اعتباری خرید کتاب به اهل قلم

همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اعتبار خرید کتاب‌(بن کتاب) به مولفان، مترجمان، مصححان، محققان، ویراستاران و تصویرگران تخصیص پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، در راستای تکریم اهل قلم و به مناسبت فرا رسیدن دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پدید‌آورندگان عضو سامانه اهل قلم از قبیل مولف، مترجم، مصحح، محقق و همچنین افرادی که نقشی در تولید اثر داشته‌اند از‌جمله ویراستار و تصویر‌گر، اعتبار خرید کتاب (بن کتاب) در نظر گرفته است.
 
در این دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران به هفت‌هزار و 472 نفر از اهالی قلم مبالغی بین یک میلیون و پانصد هزار ریال تا چهار میلیون ریال اعتبار خرید کتاب اختصاص یافته است. اعتبار خرید کتاب (بن کتاب) بر پایه اطلاعات ثبت شده در سامانه اهل قلم و آیین‌نامه اجرایی منتشر شده در آن سامانه (آیین‌نامه بن 1400) به اهالی قلم اختصاص پیدا کرده است.
 
همچنین پیامکی از سوی خانه کتاب وادبیات ایران به اهالی قلم واجد شرایط ارسال شده است که می‌توانند با اعتبار تخصیص یافته در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.   
 
بن خرید کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت اعتبار خرید به کد ملی افراد اختصاص یافته و این اعتبار فقط در زمان نمایشگاه (از سوم تا دهم بهمن ماه) در سامانه خرید کتاب به نشانی ketab.ir قابل استفاده است و بعد از پایان یافتن زمان نمایشگاه اعتبار نخواهد شد. بنابراین بن کتاب به صورت صدور یا شارژ کارت بانکی نخواهد بود.
 
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ ادامه دارد. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها