شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
حضور انتشارات مدرسه در دومین نمایشگاه مجازی کتاب

600 عنوان اثر از تولیدات انتشارات مدرسه با موضوعات مختلف در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه؛ داستان، رمان، شعر، کتاب‌های نقد و نظریه، قرآن و معارف اسلامی، علوم‌و‌فناوری، رياضيات، تاريخ ايران و جهان، زندگی‌نامه دانشمندان، فرماندهان دوران دفاع مقدس، مشاهير و هنرمندان، كتاب‌های مرجع، دايره‌المعارف و فرهنگ‌های كاربردی از جمله موضوعاتی هستند که از طرف انتشارات مدرسه برای مخاطبان «پیش‌از‌دبستان، ابتدایی، متوسطه اول و دوم» در دومین نمایشگاه مجازی کتاب ارائه می‌شود.

در این نمایشگاه که به صورت مجازی در سایت https://book.icfi.ir برگزار می‌شود کتاب‌های از سال 1391 تا 1400 ناشر بارگزاری شده است. ارسال کتاب از طریق پست و برای خریداران رایگان است و همچنین مخاطبان می‌توانند 24 ساعته به صورت آنلاین با تخفیف 20 درصد نسبت به خرید کتاب‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

انتشارات مدرسه در این دوره از نمایشگاه مانند سال‌های قبل هدایایی را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است از جمله می‌توان به ارسال کتاب با امضای مولف، اهدای کتاب هدیه در خریدهای بالای 300 هزار تومان، ارائه بن عیدانه خرید از فروشگاه اینترنتی انتشارات مدرسه https://enmabazar.ir / اشاره کرد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب از 3 تا 10 بهمن ماه 1400 برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها