پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
سعیدزاده، راوی درخشندگی‌های مقاومت در غرب کشور بود

در پی درگذشت امیرسعیدزاده (سعید سردشتی)، نویسنده آزاده و جانباز، محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، امیر سعیدزاده، جانباز ۳۰ درصد، آزاده دفاع مقدس و راوی کتاب‌های «عصرهای کریسکان» و «شنام» صبح دیروز (29 دی‌ماه) در بیمارستان ساسان تهران دار فانی را وداع گفت.

در پی درگذشت این نویسنده آزاده و جانباز، محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

«بسم ربّ الشهداء و الصدیقین
امیر سعیدزاده (سعید سردشتی) مجاهد و جانباز عزیز ما در ۸ سال دفاع مقدس و آزاده دلاور و شجاع، امروز به یاران شهیدش پیوست. 
فقدان این شهید عزیز که به گفته خود سالها در انتظار شهادت بود، جای بسی تألم‌خاطر دارد؛ اینجانب،‌ شهادت این آزادمرد را محضر خانواده فداکار ایشان به‌خصوص همسر گرامی‌شان سرکار خانم سُعدا حمزه‌ای، قوم دلاورپرور کُرد و امت آزاده ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
ایشان از جمله مجاهدان مظلوم در جریان جنایات فاجعه آمیز گروهک‌ها بود که با شجاعت و اعتقاد مثال‌زدنی در مسیر انقلاب اسلامی ثابت‌قدم ماند و سال‌ها اسارت در زندان‌های حزب دموکرات کردستان را تحمل کرد و پس از آزادی، رسالت خود را پایان نداد و با روایت خاطراتش در کتاب‌های «شُنام» و «عصرهای کریسکان»، درخشندگی‌های عنصر مقاومت در غرب کشور و نیز رفتار قساوت‌آمیز و شریرانه‌ی دشمنان را به تصویر کشید.
یاد این آزادمرد بزرگ را گرامی می‌دارم و از خداوند متعال برای روح بلندپروازش علوّ درجات اخروی و برای خانواده محترم ایشان نیز صبر و سکینه‌ی الهی مسألت می‌کنم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها