چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
سرپرست معاونت فرهنگی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک منصوب شد

مدیرعامل موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در حکمی محسن حقگو را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل ازروابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، غلامرضا خواجه‌سروی، مدیرعامل موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در حکمی محسن حقگو، رییس اداره کتابخانه موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی این‌ موقوفه منصوب کرد. در این حکم انتصاب آمده است:«جناب آقای محسن حقگو
رییس محترم اداره کتابخانه
سلام علیکم؛
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، با عنایت به رویکردهای تخصصی و هم‌گرایانه جنابعالی و لزوم اداره شایسته، گسترش و سامان‌بخشی فعالیت‌های تخصصی در بخش فرهنگی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، همچنین ضرورت سامان‌دهی و یکپارچه‌سازی فعالیت‌های فرهنگی، به موجب این حکم با حفظ سمت، به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک منصوب می‌شوید.
 
با توجه به اهمیت معاونت فرهنگی در ساختار موسسه و موقوفه انتظار می‌رود به دور از حواشی و موازی‌کاری‌ها، با پیگیری‌های پیوسته و انجام امور مرتبط، در مسیر سامان‌دهی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی با همکاری دیگر بخش‌های موسسه کوشا و در چارچوب سرفصل‌های زیر به خدمت‌رسانی مشغول باشید؛

 * منشور ابلاغی مقام معظم رهبری به تولیت آستان قدس رضوی
  سند سیاست‌های کلان آستان قدس رضوی، ابلاغی تولیت محترم آستان قدس رضوی
 * اسناد بالادستی در منظومه کلان مدیریتی آستان قدس رضوی
 * وقف‌نامه حاج حسین آقا ملک
 * اساس‌نامه موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک
 
توفیق و کامیابی جناب‌عالی را در اجرای وظایف محوله از حضرت حق خواستارم. امیدوارم در خدمت روزافزون به بارگاه ملایک ‌پاسبان سلطان سریر ارتضا حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام موفق و موید باشید. برای شما در مسیر این رخداد نیک، پشتیبانی پروردگار را آرزومندم.
 
غلامرضا خواجه‌سروی»
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها