چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
دیدار سرپست نهاد با رئیس کمیسیون تلفیق بودجه

سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور روز گذشته 28 دیماه در مجلس شورای اسلامی حاضر شد و با حمید‌‌رضا‌حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات برای رفع مشکل معیشتی کتابداران گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی کشور روز گذشته با حضور در مجلس شورای اسلامی با حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس دیدار کرد.
 
سرپرست نهاد کتابخانة های عمومی در این دیدار درباره حل مشکلات معیشتی کتابداران، بررسی تعارضات قانونی و ارائه راهکارهایی برای رفع آن، با حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات  و رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت‌و‌گو کرد.
 
در این دیدار، سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ضمن تشکر از حمایت‌های قبلی مجلس شورای اسلامی و کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در سال‌های اخیر از هر گزینه قانونی موجود برای ارتقاء میزان حقوق کتابداران استفاده شده است، اما رشد تورمی در سال های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ موجب شد تا این تلاش ها کم‌اثر شود و بهتر است برای ارتقای حقوق و دستمزد کتابداران به فکر خلق منابع جدید بود.
 
سرپرست نهاد در این دیدار به تشریح مشکلات دریافت حق قانونی نهاد از محل نیم درصد درآمدهای شهرداری‌ها، فقدان بودجه عمرانی و چالش‌های دیگر پیش روی نهاد اشاره کرد.
 
حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه  هم در این دیدار ضمن بررسی مسائل و مشکلات پیش روی نهاد، ارتقای وضعیت معیشتی کتابداران و حل مشکلات ساختاری نهاد را ضروری دانست و در این خصوص قول مساعد داد.
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها