سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای دریافت بن کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

علیرضا اسماعیلی گفت: در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران سازمان‎‌ها و نهادها می‌توانند برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب (بن کتاب) از روز چهارشنبه (بیست‌ونهم دی‌ماه ۱۴۰۰) در سایت Ketab.ir ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از ستادخبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، علیرضا اسماعیلی، مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران مختص سازمان‌ها و نهادها از فردا چهارشنبه (بیست‌ونهم دی‌ماه 1400) آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی Ketab.ir مراجعه کنند.
 
وی ادامه داد: امسال نیز همچون سال گذشته سازمان‌ها و نهادها می‌توانند با همکاری معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران، جهت تجهیز کتابخانه‎‌های نهادها و سازمان‎‌ها یا تامین منابع علمی مراکز دانشگاهی و آموزشی‎ ثبت‌نام کنند.
 
مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همچنین در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران این امکان فراهم است تا سازمان‌ها و نهادهای مختلف برای افراد سازمان یا نهاد خود یارانه اعتباری خرید کتاب از این نمایشگاه را تهیه کنند. 
 
اسماعیلی در پایان با اشاره به اینکه یارانه اعتباری خرید کتاب روی کدملی اشخاص شارژ خواهد شد، گفت: این بن‌ها صرفا در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران قابلیت استفاده دارند و بدیهی است در صورت عدم استفاده از بن‎‌های مذکور پس از پایان نمایشگاه و تسویه با ناشران، مبالغ مصرف نشده عودت داده خواهد شد.
 
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها