دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
«پرونده فوق سری 2040» به چاپ سوم رسید

چاپ سوم کتاب «پرونده فوق سری 2040» نوشته محمد قنبری، از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، چاپ سوم کتاب «پرونده فوق سری 2040» داستانی از جنایات رژیم صهیونیستی علیه بشریت به‌ویژه ایران، از ترور دانشمندان هسته‌ای تا نبردهای بیوتروریسم و ربایش چهره‌های شاخص انقلاب، از سوی انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر شد.
 
ویژگی بارز این کتاب، استفاده مستند نویسنده از اسناد تاریخی موثق برای فضاسازی و روایت داستانی است، به نحوی که بیشتر اسامی و شخصیت‌های داستان با اسامی و مشخصات حقیقی خود وارد می‌شوند و بر مدار تخیل نویسنده، نقش‌شان را ایفا می‌کنند. همچنین حاوی عملیات‌های پیچیده اطلاعاتی و مهیج است که با کش مکش‌های داستانی، مخاطب را در جریان جنایات رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد.
 
سیزدهم خرداد سال 1368 هجری شمسی مردی بزرگ از دنیا رفت. در همان شب در سراسر دنیا 12 نفر یهودی متولد شدند. یازده پسر و یک دختر! در بین آن‌ها فقط یک پسر بود که در اجداد پدری و مادری‌اش اصالت یهودی‌اش اثبات شده بود و از وفاداران به صهیونیسم بودند. اسمش را بنیامین گذاشتند. چون در ساعت و دقیقه روز خاصی به دنیا آمده بود و از طرفی هوش بسیار فعالی داشت، مورد توجه موساد قرار می‌گیرد.
 
شخصیت اصلی داستان یا همان بنیامین، دقیقا در همان ساعت و دقیقه‌ای که امام خمینی (ره) از دنیا می‌روند، به دنیا می‌آید و تحت شدیدترین مراقبت‌های موساد زندگی می‌کند. بر اساس برنامه طراحی شده آن‌ها زندگی می‌کند. والدین او هر دو کارمند موساد هستند. مادرش نسبت به تبعیض جنسیتی یهود نسبت به دختر و پسر ناراحت است و دائما همسرش و منابع دینی‌شان را مورد سوال و مقایسه قرار می‌دهد. به همین مناسبت در بخشی از کتاب برخی از رسوم و آداب صهیونیست‌ها درخصوص تبعیضات جنسیتی از زبان او برای مخاطب بیان می‌شود.
 
بنیامین تحت حرفه‌ای‌ترین و پیشرفته‌ترین آموزش‌های عمومی، تخصصی و اطلاعاتی قرار می‌گیرد. رژیم غذایی، ترددها، حتی منابع مطالعاتی و رسانه‌ای‌اش به‌دقت سانسور می‌شود. تحصیلاتش از پیش دبستانی تا قبل از دانشگاه در اسرائیل به اتمام می‌رسد و برای ادامه تحصیل راهی اروپا می شود. او تحت‌تأثیر مادرش، به دنبال کشف حقیقت‌های دین و آئینش می‌پردازد. در دانشگاه عاشق دختری مسیحی به نام مریا می‌شود که با همراهی هم مسیر کشف حقیقت را طی می‌کنند.
 
در فصول مختلف بین زندگی بنیامین، جنایات رژیم صهیونیستی در قالب داستان روایت می‌شود. از ایفای نقش در ناآرامی‌های مدنی ایران تا ترور دانشمندان هسته‌ای و فعالیت‌های غیرانسانی علیه مردم دنیا.
 
چاپ سوم «پرونده فوق سری 2040» در قطع رقعی و 160 صفحه از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
 
علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی nashreshahidkazemi.ir سایت manvaketab.ir و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها