دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
رونمایی از رمان «مشترک مورد نظر» محمدرضا مرزوقی در کانون

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با تجلیل از خانواده‌های شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو، از رمان جدید محمدرضا مرزوقی با عنوان «مشترک مورد نظر» رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «مشترک مورد نظر» از مجموعه «رمان نوجوان امروز» کانون پرورش فکری ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز سه‌شنبه (۲۸ دی‌ماه) با حضور خانواده‌های شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو رونمایی می‌شود.

از این نویسنده در سال‌های گذشته کتاب‌های «لبخندی برای سوفیا» و «بچه‌های کشتی رافائل» هر دو از مجموعه رمان نوجوان امروز و «بزرگ گوش کوچک» از مجموعه آهای مواظب ما باشید! نیز در کانون منتشر شده بود.

محور اصلی داستان کتاب «مشترک مورد نظر» حادثه پلاسکو است که به قلم محمدرضا مرزوقی نوشته شده است.

در این مراسم مهدی علی‌اکبرزاده، مدیرعامل، محمدرضا کریمی‌صارمی، معاون تولید، فاطمه طارمی، مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تعدادی از نویسندگان و تصویرگران آثار کانون همچون شهرام شفیعی، علی کاشفی‌خوانساری و... حضور خواهند داشت.


این آیین از سوی اداره کل نظارت بر انتشارات کانون در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها