یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
سومین همایش ملی «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» برگزار می‌شود

سومین همایش ملی «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» با مشارکت ۳۱ استان کشور و ارزیابی 70 مقاله مرتبط با موضوع، دهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، همایش ملی «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» با مشارکت سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و با همکاری نهادهای پژوهشی، دانشگاهی و نظامی برگزار می‌شود.

عبدالله اسماعیلی رئیس کمیته اجرایی سومین همایش ملی «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» با اشاره به آثار ارسال شده به این همایش ملی گفت: تعداد 102 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که با بررسی های انجام شده، 70 مقاله مرتبط با موضوع همایش مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته است و از 10 پژوهشگر برگزیده تجلیل خواهد شد. 

وی افزود: مقاله‌های ارسالی در کتاب مقالات سومین همایش ملی «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» به چاپ خواهد رسید. همچنین مقاله های برگزیده در فصل نامه ها و نشریات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، دانشگاه امام حسین (ع) نیز منتشر خواهد شد.

رئیس کمیته اجرایی سومین همایش ملی «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» یادآور شد: قرار است در همایش ملی تاریخ شفاهی دفاع مقدس از چهار خانواده شهید دوران دفاع مقدس به نمایندگی از ناجا، آجا، سپاه و جهاد تجلیل و قدردانی صورت گیرد.
لازم به توضیح است مقالات پذیرفته شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام  (ISC) نمایه شده و در فصلنامه‌های علمی به چاپ خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها