یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
ناهماهنگی‌‌ها موجب تاخیر در تکمیل شهر آفتاب شد

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت‌‌ها برای تکمیل شهر آفتاب گفت: شهرآفتاب برای تکمیل علاوه بر حمایت‌های مالی به حمایت‌های غیرمالی نیز نیازمند است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در نشست مشترک با مدیران و معاونین نمایشگاه شهرآفتاب، اظهار کرد: شهر آفتاب‌ یکی از موارد بسیار مهم است که در اولویت‌های شورای ششم قرار دارد و ما هم به‌عنوان اعضای کمیسیون فرهنگی- اجتماعی این طرح را از منظر اجتماعی و فرهنگی مورد بررسی قرار می‌دهیم.
وی تصریح کرد: بنده معقتدم شهر آفتاب علاوه بر اینکه به حمایت‌های مالی نیاز دارد به حمایت‌های غیرمالی، پشتیبانی و بحث‌های که شهرداری و شورا از آن حمایت کند، هم نیاز دارد. به این ترتیب که شهر آفتاب علاوه بر بحث مالی به پشتیبانی‌های مختلف دستگاهی هم نیازمند است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: سناریوهای مختلفی برای تکمیل شهر آفتاب باید طراحی و ارزیابی شود که شهر آفتاب را به نقطه تکمیلی خود برساند.
نادعلی با تاکید بر نمایشگاه شهر آفتاب باید برای برگزاری نمایشگاه‌های بزرگی همچون نمایشگاه کتاب تکمیل و راه‌اندازی می‌شد، خاطرنشان کرد: متاسفانه ناهماهنگی‌های بین دستگاهی باعث عقب ماندن تکمیل این نمایشگاه شده است.

وی افزود: با وجود سختی‌ها و ملاحظاتی که وجود دارد، تلاش‌ها در جریان است و باید هماهنگی بین دستگاهی برای رسیدن شهر آفتاب به آنچه مدنظر و مورد انتظار همگان است، ملاک قرار بگیرد.

سخنگوی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: اگر روند تکمیل شهر آفتاب به نتیجه برسد، این مجموعه نمایشگاهی درآمد پایدار قابل توجهی برای مدیریت شهری تهران به ارمغان می آورد.

نادعلی پیش از این نشست به همراه نرگس معدنی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران زهرا شمس احسان و سید‌احمد علوی، اعضای شورای شهر تهران از امکانات و ظرفیت‌های نمایشگاه و همچنین پروژه‌های در حال احداث و آماده افتتاح  بازدید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها