شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
افزایش ساعت فعالیت کتابخانه مرکزی پارک شهر

كتابخانه مرکزی پارک شهر از صبح امروز شنبه 25 دی‌ماه با درخواست جمعی از اعضای کتابخانه روزهای عادی تا ساعت 21 و روزهای آخر هفته و تعطیلات تا ساعت 18 خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی اداره‌‌‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران؛ با توجه به درخواست جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان عضو کتابخانه مرکزی پارک شهر، ساعت فعالیت کتابخانه از صبح امروز شنبه ۲۵ دی‌ماه افزایش پیدا کرد.
 
براساس این گزارش کتابخانه مرکزی پارک شهر روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 21 و روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات از ۸ صبح تا ۱۸ به اعضای کتابخانه خدمت‌رسانی خواهد کرد.
 
برای حفظ سلامت اعضا و کارکنان کتابخانه مرکزی پارک شهر، رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا در این کتابخانه الزامی است و همه مراجعان در تمام مدتی که در بخش‌های مختلف کتابخانه حضور دارند،  باید از ماسک استفاده کنند و در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی  از پذیرش و ارائه خدمات به این افراد خودداری خواهد شد.
 
 کتابخانه مرکزی پارک شهر۸۰ هزار و ۲۲۱ نسخه کتاب دارد و دارای بخش‌های سالن مطالعه خواهران و برادران، قسمت نشریات، بخش‌های مجزای نابینایان و کودک و نوجوان، اتاق‌های مطالعه vip مخصوص پژوهشگران، خدمات مرجع و پایگاه‌های اطلاعاتی و همچنین بخش ارسال کتاب از طریق پیک است. 
 
علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند با عضویت در کتابخانه ضمن استفاده از سالن‌های مطالعه از خدمات بخش‌های مختلف بهره‌مند‌ شوند. کتابخانه مرکزی پارک شهر در خیابان بهشت، ضلع جنوبی پارک شهر و در ورودی چهارم قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها