یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
نشست معرفی و بررسی کتاب «ذهنیت مؤسس» برگزار می‌شود

نخستین نشست از سلسله نشست‌های کتاب‌های استارتاپی توسط مرکز نوآوری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این نشست، کتاب «ذهنیت مؤسس» اثر کریس زوک و جیمز آلن معرفی و بررسی می‌شود. در این جلسه نادر سیدکلالی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و الهام حیدری، عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی به عنوان مترجمان کتاب و محمد گرویی از مجموعه کارخانه نوآوری هم‌آوا به عنوان دبیر حاضر خواهند بود.

برگزارکنندگان این رویداد، مرکز نوآوری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و کارخانه نوآوری هم‌آوا با همکاری انتشارات آریاناقلم هستند.

در «پیشگفتار مترجمان» کتاب ذهنیت مؤسس چنین می‌خوانیم: «به گمان ما، خوانندگان بالقوه این کتاب رؤسا و اعضای هیئت مدیره، مدیران‌عامل و مدیران ارشد شرکت‌ها و همین‌طور کارآفرینانند. در درجه بعد، خواندن این کتاب را به مدیران و کارشناسان معاونت‌ها و مدیریت‌های استراتژی، برنامه‌ریزی، برنامه و بودجه، تحقیق و توسعه، توسعه کسب‌وکار و سایر دپارتمان‌هایی که با مقوله رشد سازمان درگیرند توصیه می‌کنیم؛ به بیان دیگر، استراتژیست‌ها اصلی‌ترین مخاطبان این کتاب را تشکیل می‌دهند».

زمان برگزاری این نشست، سه‌شنبه 28 دی ماه سال 1400 از ساعت 10 تا 12 صبح خواهد بود. علاقمندان به حضور در نشست می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند:
https://webinar.ihcs.ac.ir/b/ihc-yvi-2wp-nww

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها