جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
انتصاب دبیران اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در وزارتخانه‌ها

حجت الاسلام کاظم صدیقی دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر طی حکمی دبیران اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در وزارت کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو و راه و شهرسازی را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، حجت الاسلام کاظم صدیقی دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر طی حکمی دبیران اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در وزارت کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو و راه و شهرسازی را منصوب کرد.

بر اساس گزارش، طی مراسمی احکام مسئولیت دفاتر نمایندگی‌های بنیاد بین المللی غدیر در این وزارتخانه‌ها به احمد حیدری معاون وزیر نیرو، ایمان اسلامیان مشاور راهبردی وزیر راه و شهرسازی، سید محمد هاشمی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و ابوطالب شفقّت معاون وزیر کشور اهدا شد.

در این مراسم دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر ضمن ارائه رهنمودهای لازم به بیان برخی از فضائل امیرمومنان علی علیه السلام پرداخت و گفت: ترویج اندیشه، فضائل و سیره امیرالمومنین (ع) بعنوان الگو و اسوه حسنه الهی و انسانی بسیار ضروری و حیاتی است.

در ادامه این مراسم هر یک از نمایندگان حاضر، آمادگی خود را برای خدمت به غدیر و ساحت قدسی مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام و تبلیغ و ترویج تفکر و اندیشه والای علوی اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها