سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
مظلوم‌ترین کتاب‌ها در نمایشگاه مجازی کتاب تهران دیده می‌شوند

نوشین نیلفروشان درباره تجربه انتشارات زعفران از نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان کرد: در این نمایشگاه از سراسر ایران کتاب‌های انتشارات ما را دیدند و این یک دستاورد عالی برای نشر زعفران بود. در این نمایشگاه مهجورترین و مظلوم‌ترین کتاب‌های ما دیده شدند و فروش بسیار بالایی داشتند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، نوشین نیلفروشان (مدیر انتشارات زعفران) با نمایشگاه مجازی کتاب تهران را تجربه مطلوب و جدیدی برای ناشران توصیف کرد و گفت: از سراسر ایران کتاب‌های انتشارات ما را دیدند و این یک دستاورد عالی برای نشر ما بود. در نمایشگاه فیزیکی کتاب تهران کتاب‌های خاص و سرگرمی در نمایشگاه عرضه می‌کردیم اما در نمایشگاه مجازی کتاب تهران مهجورترین و مظلوم‌ترین آثار نشر ما که محتواهای جالبی داشتند، دیده شدند و فروش بسیار بالایی داشتند.
 
مدیر انتشارات زعفران ادامه داد: احترام به مخاطبان سرلوحه کار ما در انتشارات زعفران است و شرایط مخاطبان را درک می‌کنیم به همین دلیل کتاب‌ها را با قیمت تمام شده عرضه می‌کنیم تا همه گروه‌ها بتوانند کتاب بخرند.
 
او همچنین بیان کرد: ارتباط ناشران و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران باید در دوره‌های بعدی نمایشگاه مجازی کتاب تهران تقویت شود تا هماهنگی بیشتری برای ارسال به موقع کتاب‌ها به دست خریداران ایجاد شود. همچنین کیفیت بسته‌بندی‌، نحوه ارسال کتاب‌ها و سلامت‌شان در رسیدن‌ به مقصد  نیزباید افزایش پیدا کند.
 
وی تصریح کرد: زمان برگزاری، نحوه خرید، نحوه استفاده از یارانه خرید کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب تهران باید در سراسر کشور  اطلاع‌رسانی شود تا مردم بدون دغدغه و مشکل بتوانند کتاب بخرند و تجربه خوشایندی از خرید مجازی کتاب در ذهن آنها ثبت شود. همانگونه که هنگام برگزاری نمایشگاه فیزیکی کتاب تهران شور و شعف خاصی بر فضا حاکم است این شور را باید در نمایشگاه مجازی کتاب به مردم منتقل کنیم.
 
نوشین نیلفروشان در پایان گفت: علاوه بر صرفه‌جویی قابل‌توجه در هزینه‌های برگزاری و حل مشکل رفت و آمد تهرانی‌ها و ساکنان سایر نقاط کشور به محل برگزاری نمایشگاه، شفافیت در تعداد ناشران و کتاب‌های ارائه شده نیز می‌تواند یکی از امتیازات نمایشگاه مجازی کتاب تهران باشد.
 
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها