دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
راهکارهایی برای پیشگیری از سرقت خودرو در طول سفر

یکی از اتفاقات ناگواری که ممکن است در طول سفر برای هر شخصی اتفاق بیفتد، به سرقت رفتن ماشین و یا وسایل آن در طول سفر می‌باشد. کارشناسان ما با ارائه‌ی این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با راهکارهای پیشگیری از سرقت خودرو در طول مسیر بیشتر آشنا کنند.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ یکی از اتفاقات ناگواری که ممکن است در طول سفر برای هر شخصی اتفاق بیفتد، به سرقت رفتن ماشین و یا وسایل آن در طول سفر می‌باشد. آمار سرقت ماشین و وسایل آن در روزهای تعطیل نیز بیشتر بالاتر است. اما باید بدانید که جای نگرانی نیست و می‌توانید تنها با انجام چند راهکار مهم اتومبیل خود را ایمن نگه دارید و سفر بسیار جذاب و به دور از تنشی را تجربه کنید.

کارشناسان ما با ارائه‌ این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با راهکارهای پیشگیری از سرقت خودرو در طول مسیر بیشتر آشنا کنند.

راه‌های حفاظت امنیت خودرو در جاده
سعی کنید چمدان‌ها و کیف دستی خود را در صندوق بگذارید و طوری بسته‌بندی نمایید که در معرض دید افراد سودجو قرار نگیرند.
اگر در محلی برای استراحت یا صرف غذا توقف کرده‌اید و از خودرو پیاده شده‌اید حتماً از بسته بودن درب‌های خودرو مطمئن شوید.
محل پارک را به دقت انتخاب کنید. ممکن است امنیت یک خیابان نسبت به خیابانی دیگر کاملاً متفاوت باشد. سعی کنید در خیابان‌های شلوغ پارک نمایید. همچنین در صورتی که به امنیت آن منطقه شک و تردید دارید حتماً موارد امنیتی را رعایت نمایید تا در صورت حرکت، سرقت و ضربه از طریق تلفن‌های همراه خود پیام هشدار دریافت کنید. از این طریق با هر فاصله‌ای از خودرو که باشید می‌توانید موقعیت مکانی خودرو را ردیابی نمایید.



راه‌های محافظت از خودرو در سفرهای جاده‌ای با ردیاب خودرو
از آنجایی که آشنایی با خیابان‌های امن در شهری که با محله‌های آن آشنایی ندارید بسیار سخت است بنابراین رعایت برخی نکات کلی لازم است که در همه جا به کار خواهد آمد:
عاقلانه محل پارک خودرو را انتخاب کنید. شب‌ها در منطقه‌ی روشن با نور کافی خودروی خود را پارک نمایید. سارقین احتمالاً کمتر اقدام به سرقت خودرویی می‌کنند که در نور چراغ یا در مقابل دوربین‌های مداربسته پارک شده‌اند. این را در نظر بگیرید که اگر مجبور به پارک در محلی تاریک گشتید، حداقل در معرض دید دوربین‌های مداربسته باشید. عموماً مقابل مراکز فروش، بانک‌ها و برخی اماکن دوربین‌های مدار‌بسته نصب شده‌اند.

اگر برای گشت و گذار در طول روز با دوستان و خانواده‌ی خود به اماکن عمومی می‌روید سعی کنید ماشین خود را در پارکینگ‌های عمومی پارک نمایید تا با آسودگی خاطر همه‌ی مکان‌های توریستی و تاریخی شهر را بگردید.
از قفل بودن تمام درب‌ها و بالا بودن شیشه‌ها مطمئن شوید. گاهی از حس هیجان و شوق سفر، نکات ایمنی را فراموش می‌کنیم. مخصوصاً اگر کودکان در صندلی عقب نشسته‌اند بهتر است پس از پیاده شدن همه‌ی شیشه‌ها را کنترل نمایید تا از بالا بودن‌شان مطمئن گردید.
ماشین خود را به سیستم حفاظتی مجهز کنید. ردیاب جی پی اس، دزدگیر، چراغ چشمک‌زن و قفل فرمان وسایل ایمنی لازم برای منصرف کردن سارقین از رسیدن به هدف‌شان است.

اشیاء قیمتی و مورد توجه سارقین را در معرض دید نگذارید. سارقین به اشیاء داخل خودرو توجه می‌کنند و اگر می‌خواهید وسایلی مانند کیف پول، کیف دستی، لپ‌تاپ، تلفن‌های همراه و غیره را در خودرو بگذارید حتماً در قسمتی مخفی از ماشین قرار دهید.
کلید یدک را هیچ‌گاه در ماشین قرار ندهید. خودرو اصلاً جای مناسبی برای نگهداری کلید یدک نمی‌باشد. گذاشتن کلید یدک داخل خودرو بهترین امتیاز برای سارقینی است که درب خودرو را باز نموده‌اند و به راحتی می‌توانند خودرو را سرقت نمایند.

ردیاب خودرو، بهترین ابزار جلوگیری از سرقت
یکی از جدیدترین و در عین حال قدرتمندترین لوازم ضد سرقت خودرو، نصب انواع ردیاب خودرو می‌باشد. این وسیله یکی از ابزارهای ضد سرقت پرکاربرد این روزها برای انواع خودروها بوده که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است و امروزه افراد بسیاری از انواع ردیاب جی پی اس خودرو استفاده می‌کنند.

شما با استفاده از ردیاب ماشین می‌توانید در هر لحظه و هر مکانی که باشید از وضعیت خودروی خود با خبر شوید و محل دقیق آن را روی نقشه مشاهده کنید. علاوه بر این قابلیت‌هایی مانند قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور، ضبط صدای کابین ماشین، تعیین محدوده‌ی حرکتی، تعیین حداکثر سرعت و امکانات فراوان دیگر، ردیاب‌ها و جی پی اس ماشین را به بهترین ابزار برای تأمین امنیت خودرو تبدیل می‌کند. شما می‌توانید با خرید ردیاب ماشین از امکانات فراوان این دستگاه کاربردی بهره‌مند شوید.



استفاده از ردیاب خودرو جهت جلوگیری از سرقت ماشین در سفر
خرید ردیاب خودروی وایزر با بهترین قیمت

شرکت وایزر تولید کننده انواع ردیاب جی پی اس می‌باشد که می‌توانید این محصول را با قیمت و کیفیت مناسب از این مجموعه خریداری کنید. تنها کافیست ردیاب جی پی اس وایزر را خریداری کرده و از طریق اپلیکیشن موبایل سرو با خودروی خود در ارتباط باشید و وضعیت آن را تحت کنترل خود قرار دهید.

با خرید دستگاه ردیاب وایزر و نصب اپلیکیشن سرو، می‌توانید سطح بالایی از آرامش را برای خود به ارمغان آورید. لازم به ذکر است فواید راهکار سرو تنها به حفظ امنیت وسیله‌نقلیه ختم نمی‌شود. شما با این راهکار می‌توانید از امنیت سرنشینان خودروی خود نیز اطمینان حاصل کنید.
ردیاب‌های جی پی اس وایزر تمامی قابلیت های مورد نیاز یک دزدگیر هوشمند را دارا بوده و می‌توانند نیازمندی‌های مصرف‌کنندگان را به خوبی تامین کنند. از دیگر مزایای استفاده از ردیاب وایزر و اپلیکیشن سرو می‌توان به امکان نشان دادن عکس‌العمل در هنگام بروز تهدید برای وسیله‌نقلیه‌ی شما در راهکار سرو اشاره کرد. به عنوان مثال شما می‌توانید بلافاصله برق خودرو را از هر مکان قطع کنید و امکان حرکت را تا رسیدن به خودرو غیرممکن نمایید.

چرا خرید ردیاب خودرو از وایزر؟
از ویژگی‌ها و خصوصیات مجموعه وایزر می توان به هریک از موارد زیر اشاره کرد:
دارای تیم پشتیبانی تمام وقت
دارای نمایندگی فعال در سراسر کشور
توسعه‌ی محصولات منطبق با نیاز مصرف‌کننده
دارای یک سال گارانتی برای کلیه‌ی محصولات
محصولات با کیفیت بالا و شایسته‌ی مصرف‌کننده‌ی ایرانی
تیم فنی و خدمات پس از فروش مجرب با بیش از 15 سال سابقه

خرید ردیاب خودروی وایزر
ما در وایزر با تکیه بر بیش از ۲۵ سال تجربه و دانش شرکت مادر خود، گروه تحقیقات کاوشکام آسیا، از سال ۱۳۹۵ آغاز به ارائه‌ی راه‌حل‌های نوین و هوشمند برای افزایش امنیت دارایی‌های شما نموده‌ایم. در آغاز این راه با تمرکز بر روی وسائل نقلیه‌ی شخصی در تلاشیم تا با کیفیت و استاندارد بالای محصولات و خدمات خود، سطح بالایی از اطمینان را در میان کاربران به وجود بیاوریم.

تنها کافیست با کارشناسان ما در مجموعه (وایزر (www.wizer.ir)) تماس گرفته تا شما عزیزان را با ویژگی های و کاربردهای متنوع انواع ردیاب‌های وایزر آشنا کرده تا بتوانید محصول مورد نظر را متناسب با نوع نیازتان خریداری کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها