دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
«حمله به ناو آمریکایی» منتشر شد

«حمله به ناو آمریکایی» روایتی داستانی از خاطرات حجت‌الاسلام و المسلمین حسین جلالی؛ نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی به قلم رضا کشمیری، از سوی انتشارات ملک اعظم راهی بازار نشر شد.  

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این اثر گوشه‌ای از حوادث ابتدایی جنگ هشت‌ساله را در بندر چابهار روایت می‌کند؛ روایتی گاه طنزآمیز، گاه جدی و شگفت‌انگیز! 

روایتی کوتاه، از نقش بسیار مهم و راهبردی سردار شهید حمید قلنبر در کنترل و مدیریت طوايف مختلف اشرار و راهزن‌ها. این کتاب روایتی داستانی از خاطرات حجت‌الاسلام و المسلمین حسین جلالی؛ نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی است که با شروع جنگ به همراه تعدادی از بسیجیان رفسنجان داوطلبانه به بندر چابهار اعزام می‌شوند.

درخت عجیب، حلبی‌های طلایی، اولین ناکامی، حمله به ناو کیتی هاوس، طعم خر مرده!، اسارت و اعجاز اشک، از سرفصل‌های این کتاب است.

برشی از کتاب
«یک روز که برای ورزش صبحگاهی در ساحل پشت پادگان می‌دویدیم، ناگهان به سر بریده او برخوردیم. همه شوکه شده بودند، من که بیشتر با او صمیمی بودم، اشکم جاری شد. برای همه تازگی داشت و همه ترسیده بودیم. نمی‌دانستیم باید چه تصمیمی بگیریم. فرمانده و معاونش هم مثل بقیه حیران و سرگردان بودند. هنوز نه هسته اطّلاعاتی داشتیم و نه تجربه کار اطّلاعاتی و شناسایی.»

کتاب «حمله به ناو آمریکایی» در قطع رقعی و 104 صفحه از سوی انتشارات ملک اعظم منتشر شده است. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت manvaketab.ir  یا ارسال نام کتاب به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها