یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
دیدار رئیس نمایشگاه مجازی کتاب تهران با مدیر‌عامل شرکت ملی پست

در جلسه هماهنگی خانه کتاب و ادبیات ایران با شرکت ملی پُست جمهوری اسلامی ایران، بر همکاری‌های دوجانبه برای ارسال به موقع و درست کتاب‌ به دست مخاطبان تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از ستادخبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، جلسه هماهنگی با شرکت ملی پُست جمهوری اسلامی ایران درباره دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حضور علی رمضانی، رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، رمضانعلی سبحانی‌فر، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پُست جمهوری اسلامی ایران و معاونان دو مجموعه برگزار شد.

بحث‌های کلان پُستی، نحوه و جزئیات همکاری پُست در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، تحویل رسید پستی از مراکز پُست، ارسال بخش‌نامه به ادارات کل پستی در کشور برای همکاری بیشتر، آموزش لفاف‌بندی به ناشران، ارسال صحیح و به موقع کتاب‌ها از سوی ناشران و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، اطلاع‌رسانی به موقع بخش‌نامه‌ها و اخبار، اطلاع‌رسانی به ناشران،  برگزاری جلسه مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها با مدیران پُست استان‌ها برای هم‌افزایی بیشتر، مشارکت استان‌ها ازجمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

در جلسه هماهنگی با شرکت ملی پُست جمهوری اسلامی ایران در خصوص دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران مقرر شد تا در ایام برگزاری این نمایشگاه برای بسته‌هایی که نشانِ دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بر روی آنها حَک شده است، خدمات و شرایط ویژه پستی تعلق بگیرد.
 
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها