شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
برگزاری وبینار بلاگری کتاب از ترویج کتابخوانی تا درآمدزایی

وبینار بلاگری کتاب؛ از ترویج کتابخوانی تا درآمدزایی با هدف آشنایی با قواعد و فواید بلاگری کتاب، محتوای اثر بخش، قصه‌گویی و بلاگری، درآمدزایی و پرداختن به موضوع پرسونال برندینگ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، علی کاشفی خوانساری، نویسنده، منتقد و مدرس قصه‌گویی وبینار بلاگری کتاب را برگزار‌می‌کند. وبینار علمی بلاگری کتاب؛ از ترویج کتابخوانی تا درآمدزایی شنبه 25 دی‌ماه از ساعت 10 تا 13 به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مخاطبان در این وبینار علمی با قواعد و فواید بلاگری کتاب، آشنایی با محتوای اثربخش دراین بخش، قصه‌گویی و بلاگری، درآمددزایی و ایجاد پرسونال برندینگ (برندسازی شخصی) آشنا می‌شوند. 

وبینار بلاگری کتاب با هدف ارتقای کیفیت و اثربخشی ترویج کتابخوانی در فضاهای جدید مجازی برگزار می‌شود. مخاطبان این وبینار علمی می‌توانند گروه‌های مختلفی مانند بلاگرها، کتابداران، کتابفروشان، ناشران، دانشجویان ادبیات کودک، مروجان و تسهیلاگران کتابخوانی و البته قصه‌گویان و کتابخوانان حرفه‌ای باشد. 

مدرس این وبینار علمی علی کاشفی خوانساری، نویسنده، منتقد کتاب و مدرس قصه‌گویی است. هزینه ثبت نام برای حضور در وبینار علمی بلاگری کتاب 100 هزار تومان است و علاقه‌مندان می توانند برای ثبت‌نام با شماره 09199953066 تماس بگیرند.

اگر به هردلیلی قادر به شرکت در این وبینار در تاریخ مشخص شده نیستید، فایل ضبط شده‌ی وبینار در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها