دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
خون سرخ شهید سلیمانی بشارت زندگی و زایندگی در رگ‌های انقلاب اسلامی است

انجمن قلم ایران، به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، با صدور بیانیه اعلام کرد:«حاج قاسم رفت؛ و خون سرخش بشارت زندگی و زایندگی در رگ‌های انقلاب اسلامی است.»

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انجمن قلم ایران، به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدس المهندس، انجمن قلم ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
 
مشروح بیانیه به شرح زیر است؛
 
«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم»
 
زنده جاوید کیست؟ کشته شمشیر دوست
کآب حیات قلوب، در دم شمشیر اوست
گر بشکافی هنوز خاک شهیدان عشق
آید از آن کشتگان، زمزمه دوست دوست
 
در طلوع سپیده دم ۱۳ دی ‌ماه سال ۹۸ ، داغی بزرگ و اندوهی جان‌کاه بر جان و جهان ملت ایران فرود آمد، و سردار محبوب دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به همراه یار و همسنگر صمیمی خویش ابومهدی المهندس به دست شب پرستان کوردل، به فیض شهادت نائل گردید.
 
شهادت مظلومانه جهان‌مردی که به راستی و درستی مصداق «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» بود، هر چند برای ملت راست قامت و سربلند ایران، داغی سنگین و خسرانی بزرگ بود، ولی این شهادت ، بشارت جاری شدن خونی تازه در رگ های مقاومت و دمیدن روحی تازه در کالبد انقلاب اسلامی بود.
 
سردار سربلند حاج قاسم سلیمانی که از پرورش یافتگان مکتب قرآن و عترت و از پرچمداران اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله بود، با شهادت در جان ملت ایران تکثیر شد و به جاودانگی رسید.
 
حاج قاسم رفت، ولی راه سرخش پیش روی فرزندان رشید ملت قهرمان ایران است. او اسوه‌ای حسنه برای جوانان جهان اسلام در امروز و فردای تاریخ خواهد بود، و خون سرخش بشارت زندگی و زایندگی در رگ‌های انقلاب اسلامی است.
 
انجمن قلم ایران، ضمن عرض تبریک و تسلیت به ملت شهیدپرور ایران، و با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی که مصادف با ایام فاطمیه و سالروز شهادت کوثر کثیرخلقت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست، امید آن دارد که مشعل پُر‌فروغ پایداری و مقاومت با شهادت بزرگ مردانی چون سلیمانی‌ها درخشان‌تر شده و با استعانت از ذات اقدس الهی، این راه روشن، که راه راستی و درستی و رستگاری است، با همت بلند فرزندان و سربازان مکتب سلیمانی ادامه یابد – ان‌شاءالله.
 
هیات مدیره انجمن قلم ایران»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها