سه‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
چهار تجدید چاپ سوره‌مهر روانه بازار کتاب شد

 «همپای صاعقه»، «پاییز آمد»، «خاطرات سفیر» و «کتاب جامع انیمیشن» چهار کتاب از انتشارات سوره‌مهر به تازگی تجدید چاپ و وارد بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «همپای صاعقه» که برگزیده ششمین جشنواره کتاب سال دفاع‌مقدس در رشته پژوهش شد، به چاپ بیست‌و‌یکم رسید.

در این کتاب که اولین جلد از مجموعه «حماسه 27» است، حسین بهزاد و گل‌علی بابایی از سرگذشت پرماجرای رزمندگان لشکر عملیاتی محمدرسول‌الله (ص) نوشته‌اند.

این جلد از حماسه 27 نگاهی گذرا دارد به حوادث و اتفاقات کشور در یکساله‌ی اول جنگ، تغییر استراتژی دفاعی قوای انقلاب و اتخاذ تاکتیک‌ها و تجدید سازمان رزم مدافعان میهن اسلامی در پایان سال نخست جنگ و عملیات کوهستانی محمّد رسول الله (ص).

«پاییز آمد» نوشته گلستان جعفری نیز به چاپ چهارم رسید، پاییز آمد روایت زندگی فخرالسادات موسوی، همسر سردار شهید احمد یوسفی است و از دوران کودکی تا زمان آشنایی با همسرش و خبر شهادت او را روایت کرده است.

«خاطرات سفیر» نوشته نیلوفر شادمهر که به چاپ هفتاد‌و‌ششم رسید درباره خاطرات نویسنده است از دوران تحصیلش در پاریس، وی علاوه بر پرداختن به درس و تحصیل اهمیت زیادی هم برای فعالیت‌های اجتماعی قائل است.

این اهمیت برای گفت‌وگو درباره حق و باطل و داشتن ظاهری محجبه، برای وی فضایی پر از چالش و گفت‌و‌گو می‌سازد، خاطرات سفیر بخشی از اتفاقاتی است که در آن دوره از زندگی برای او رخ می‌دهد.

چاپ دوم «کتاب جامع انیمیشن» نوشته «کیت لی بورن» که توسط گروهی از مترجمان به فارسی برگردانده شده است هم به کتاب‌فروشی‌ها رفت.

«جان کین میکر» سال 1998 در مقدمه این کتاب و ستایش آن نوشته است: «نزدیک به بیست سال، کتاب انیمیشن کیت لی بورن واقعا بهترین کتاب انیمیشن منتشر شده با مطالبی لذت‌بخش، تشویق‌کننده و راهنمایی به وسیله تصاویر بود. دو نسل از دانش آموزان، به همراه تعداد بی‌شماری از معلمان، استادان دانشگاه و علاقه‌مندان انیمیشن برجسته‌ترین هنر قرن بیستم کتاب کیت را منبع بی‌پایانی از تشویق، شبیه‌سازی و الهام یافتند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها