سه‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
پویش «عزیز ایران» در کتاب‌‌فروشی‌ها برگزار می‌شود

پویش «عزیزِ ایران» به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انجمن خوشه، محمد راهی، مدیرعامل انجمن خوشه از برگزاری اولین پویش «عزیز ایران» ویژه کتابفروشان به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت شهادت سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
 
وی با اشاره به این که شهید سلیمانی یک چهره محبوب برای همه ملت ایران است، اظهار کرد: آنچه که در روز شهادت این شهید والامقام و استقبال از پیکر مطهر ایشان شاهد بودیم، آن حرکت عظیم مردمی در سرتاسر ایران اسلامی است که یک پیغام مهم داشت و آن پیغام این بود: حاج قاسم، عزیزِ همه مردم ایران است.
 
راهی در ادامه بیان کرد: پویش «عزیز ایران» با محوریت شخصیت شهید سلیمانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت ایشان برای اولین بار ویژه کتابفروشان کشور برگزار خواهد شد و حال و هوای کتابفروشی‌ها تغییر خواهد کرد. مدیران کتابفروشی با طراحی ویترین کتابفروشی، طراحی فضای داخلی فروشگاه، چیدمان میز مختص به آثار شهید و برگزاری رویدادهایی از این دست می‌توانند در این پویش شرکت کنند.
 
مدیرعامل انجمن خوشه بیان کرد: مدیران کتابفروشی بعد از طراحی و اجرای هر یک از موارد بیان شده برای شرکت در پویش با ارسال عکس، ویدیو یا مستندات تا 19 دی‌ماه به شماره 09929912812 در شبکه‌های اجتماعی وارد پویش شده و در قرعه‌کشی نهایی شرکت داده خواهند شد.
  
راهی در پایان با اشاره به همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران در تامین جوایز این پویش گفت: 50 میلیون تومان جوایز نقدی و اعتباری برای این پویش در نظر گرفته شده است. به چهار کتابفروشی هرکدام 10 میلیون تومان به قید قرعه اعتبار خرید از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تعلق خواهد گرفت، همچنین به 10 کتابفروشی هرکدام 1میلیون تومان به قید قرعه اختصاص خواهد یافت. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها