شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
آثار راه‌یافته به بخش مسابقه‌ ایران دوازدهمین جشنواره پویانمایی اعلام شد

آثار راه‌یافته به بخش‌ مسابقه‌ ایرانِ دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از سوی هیأت انتخاب اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیأت انتخاب دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، 468 فیلم رسیده به بخش مسابقه ایران را بازبینی کرد.

بر این اساس، اسامی پویانمایی‌های‌ ایرانی راه‌یافته به بخش مسابقه ایران شامل فیلم‌ کوتاه، کودک‌و‌نوجوان، تجربی، تلویزیونی، تبلیغاتی، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دانشجویی و فیلم بلند اعلام شد.

هیأت انتخاب این دوره از جشنواره، در پایان 130 اثر شامل 38 فیلم کوتاه، 13 اثر در بخش کودک‌و‌نوجوان، هشت اثر تجربی، 13 اثر تلویزیونی، 22 پویانمایی تبلیغاتی، 10 اثر دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، 25 اثر دانشجویی و یک فیلم بلند راه‌یافته به بخش مسابقه ایران را معرفی کرد.

شهرام حیدریان، شیوا ممتحن، ساره شفیعی‌پور، حسین ملایمی، فرنوش عابدی، مهدی شیری و امین حق‌شناس هیأت انتخاب این دوره از جشنواره را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.tehran-animafestival.ir اسامی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه‌ ایران و بین‌الملل را دریافت کنند.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 تا 19 اسفند‌ماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان‌و‌نوجوان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها