دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
برگزیدگان بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی می‌شوند/ رونمایی از پوستر و فراخوان بیست‌وچهارمین دوره

برگزیدگان بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی همزمان با شب یلدا در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در تهران معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، آیین اختتامیه بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان‌و‌نوجوانان سه‌شنبه (۳۰ آذرماه) ساعت ۱۵ تا ۱۷ به صورت حضوری برای قصه‌گویان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری برگزار می‌شود و به شکل مجازی برای مخاطبان پخش می‌شود.

مهدی علی‌اکبرزاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان‌و‌نوجوانان، محمود مروج و محمد گودرزی‌دهریزی رییس و دبیر بیست‌وسومین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان‌و‌نوجوانان، داوران و منتقدان بخش‌های مختلف مهمانان آیین پایانی این جشنواره هستند.

همچنین در مراسم اختتامیه اولین کتاب جُستارنویسی مربیان کانون پرورش فکری کودکان‌و‌نوجوانان با نام «قصه‌جو» که به کوشش معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان‌و‌نوجوانان گردآوری شده است، پوستر و فراخوان بیست‌و‌چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رونمایی می‌شود.

این جشنواره از ۲۵ آذر کار خود را آغاز کرد و قصه‌گویان در سه بخش «بین‌الملل»، «آیینی‌سنتی» و «ملی» با یکدیگر به رقابت پرداختند.

همچنین روز اول جشنواره ورکشاپی از سوی آنتونیو روچا قصه‌گوی برزیلی برگزار شد و تا ۲۹ آذر پس از پایان اجرای قصه‌گویان جلسه‌های نقد‌ و‌ بررسی قصه‌ها با حضور منتقدان هر بخش دایر بود.

این رویداد از صفحه رسمی کانون در اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/kanoonparvaresh و آپارات کانون به نشانی www.aparat.com/Kanoonparvaresh/live، پرتال کانون به نشانی kpf.ir و سایت خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir نمایش داده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها