یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
پایان رقابت قصه‌گویان بخش «ملی» در آخرین روز جشنواره قصه‌گویی

قصه‌گویان بخش «ملی» روز ۲۹ آذر مصادف با آخرین روز بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، روز ۲۹ آذر‌ که آخرین روز بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان‌و‌نوجوانان است، همانند روز ۲۸ آذر به رقابت قصه‌گویان بخش «ملی» اختصاص دارد.

بدین‌ترتیب از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ مریم فرخ‌فال از استان خراسان‌جنوبی با قصه «بادی که خوابش می‌آمد»، سعیده جهانشاهی از استان کرمان با قصه «خاله سوسکه خوش‌شانس»، ضحی محزون از استان فارس با قصه «موش دم‌بریده»، رویا هواس‌بیگی از استان ایلام با قصه «ستاره بخت» با یکدیگر رقابت می‌کنند.

ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ ناهید محمدی‌منصوری از استان خوزستان با قصه «قل قلی» و آناهیتا محلفی از استان هرمزگان با قصه «تولد یک قلب» رقابت خواهند داشت.

همچنین در این ساعت لیلا خلیفه‌سقا از استان اردبیل قصه «ناغیل سیزبئشیک» و فاطمه گلچین از استان تهران با قصه «وقتی آقای شاد کچل شد» در بخش خارج از مسابقه نقل خواهد کرد.

جلسه نقد‌و‌بررسی قصه‌های ارائه‌شده در بخش «ملی» نیز پس از آخرین اجرا آغاز می‌شود.

مراسم اختتامیه بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان‌و‌نوجوانان روز سه‌شنبه ۳۰ آذر به صورت حضوری برای قصه‌گویان و مجازی برای مخاطبان برگزار می‌شود.

این رویداد از صفحه رسمی کانون در اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/kanoonparvaresh و آپارات کانون به نشانی www.aparat.com/Kanoonparvaresh/live، پرتال کانون به نشانی kpf.ir و سایت خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  نمایش داده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها