چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
برگزاری جشنواره قصه‌گویی به صورت ترکیب حضوری-آنلاین/ فضاهای پخش آنلاین برای مخاطبان اعلام شد

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان‌و‌نوجوانان به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان‌و‌نوجوانان به صورت ترکیبی از حضوری برای قصه‌گویان، منتقدان، داوران و آنلاین برای مخاطبان برگزار می‌شود.

بدین ترتیب این جشنواره برای قصه‌گویان، داوران و منتقدان به صورت حضوری در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری برگزار می‌شود؛ اما به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان حضور مخاطبان نیست و آن‌ها می‌توانند برنامه‌های جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را در فضای مجازی دنبال کنند.

پایگاه کانون پرورش فکری کودکان‌و‌نوجوانان به نشانیkpf.ir، پایگاه خبری کودک‌و‌نوجوان کانون پرورش فکری کودکان‌و‌نوجوانان به نشانی kanoonnews.ir، آپارات کانون پرورش فکری به نشانی aparat.com/Kanoonparvaresh، اینستاگرام کانون پرورش فکری به نشانی kanoonparvaresh@ و اینستاگرام جشنواره قصه‌گویی به نشانی  ghesehgouee@ بسترهای پخش آنلاین برنامه‌های جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برای علاقه‌مندان است.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان‌و‌نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی از 25 تا 30 آذر 1400 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها