یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
فراخوان شورای کتاب کودک برای دریافت آثار نویسندگان نوقلم

شورای کتاب کودک طی یک فراخوان از نویسندگان نوقلم در حوزه کودک و نوجوان دعوت کرد تا در صورت تمایل آثار خود را برای بررسی به این گروه ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی شورای کتاب کودک، گروه «دستنوشته بزرگسالان برای کودکان و نوجوانان» بیش از سی سال است که در شورای کتاب کودک فعالیت دارد. این گروه با هدف، شناخت، هدایت و تشویق نویسندگان نوقلمی که آثار منتشر شده ندارند، تشکیل شده است تا فرصتی برای رشد و شکوفایی این نویسندگان در حوزه ادبیات کودک و نوجوان فراهم شود.

شورای کتاب کودک طی فراخوانی اعلام کرده است: اگر دستنوشته‌هایی در حوزه کودک و نوجوان دارید و مایل هستید که بررسی شود، می‌توانید برای این گروه ارسال کنید. این حرکت سرآغاز آشنایی بیشتر با فعالیت‌های شورای کتاب کودک و همچنین آثار ادبی مناسب کودک و نوجوان را فراهم می‌کند و افق‌های تازه‌ای را برای شناخت آن می‌گشاید. 

آثار ارسالی دارای مشخصات: نام، نام خانوادگی، سن، تحصیلات، جنسیت، شغل، تاهل، تعداد فرزند، محل سکونت باشد و اگر فرد با شورا آشنایی دارد نحوه آشنایی، آشنایی با منابع ادبیات کودک و کتاب‌های کودکان را چند نمونه نام ببرد.

آثار باید به آدرس ایمیل Nah.jabbari۳۵@gmail.com یا از طریق واتس اپ یا تلگرام به شماره تماس ۰۹۱۲۶۰۸۹۳۲۵ ارسال شود.
  •  
     

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها