چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
اطلاعیه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تامین ۲۰ هزار تن کاغذ

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از واردکنندگان کاغذ برای تامین ۱۵ هزار تن کاغذ تحریر و پنج هزار تن کاغذ بالک دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن دومین اطلاعیه تامین کاغذ آمده است:
 
«پیرو اطلاعیه قبلی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تأمین کاغذ مورد نیاز نشر کتاب در سال  1400، به دلیل تأخیر بوجود آمده در تخصیص ارز و اتمام مهلت پروفرم‏ های ارائه شده از سوی شرکت‏ های واردکننده و  باعنایت به تصویب مجدد تخصیص ارز ترجیحی برای واردات کاغذ، این معاونت در نظر دارد 15 هزار تن کاغذ تحریر و 5 هزار تن کاغذ بالکی حوزه نشر را تأمین کند. لذا مجدداً از شرکت های معتبر واردکننده داخلی براساس سوابق واردات و با لحاظ قیمت و کیفیت کاغذ دعوت به ‏عمل می آورد: 
 
 شرکت‏ های متقاضی واردکننده کاغذ می ‏توانند درخواست خود را به همراه پروفرم واردات کاغذ و سوابق حقوقی (شامل: اساسنامه، آخرین آگهی تغییرات مربوط به هیأت مدیره و صاحبان امضاء مجاز، نشانی شرکت)، گردش مالی دو سال اخیر و سوابق تجربی شرکت در پاکت سربسته ممهور به مهر شرکت حداکثر تا پایان روز دوشنبه مورخ 1400/09/22 به دبیرخانه کارگروه کاغذ معاونت امور فرهنگی واقع در میدان بهارستان ـ خیابان کمال الملک ـ ساختمان اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ طبقه سوم ـ اتاق 323 تحویل دهند. به درخواست‏ هایی که پس از تاریخ مذکور ارایه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
 
شایان ذکر است براساس بخشنامه‏ های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و به موجب قوانین و مقررات مربوطه، شرکت منتخب کارگروه مکلف است علاوه بر تضامین لازم همزمان با معرفی به بانک مرکزی جهت اخذ تسهیلات ارزی، 30 درصد از معادل تسهیلات ارزی (مطابق شاخص‎‏های بانک مرکزی) را بابت تضمین عدم انجام تعهدات در موارد مشخص شده ارایه نماید. ضمناً رفع تعهد ارزی و آزادسازی وثایق واردکنندگان کاغذ منوط به تحویل کالا با قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به شبکه توزیع کاغذ معاونت امور فرهنگی می‎باشد و در غیر این صورت شرکت واردکننده علاوه بر تضمین یاد شده مکلف به پرداخت مابه ‏التفاوت نرخ ارز ماخوذه (قیمت ترجیحی با قیمت آزاد ارز) است.
 
 برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 38512798 تماس حاصل فرمایید.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها