چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
درخشش روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

روابط‌ عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در شاخه‌ها و بخش‌های گوناگون برگزیده ملی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، روابط‌ عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در شاخه‌ها و بخش‌های تحلیل محتوا(رتبه اول)، کتاب(رتبه اول)، داستان‌سرایی(رتبه دوم)، صفحه‌آرایی(رتبه دوم)، مقاله(رتبه سوم) و ویژه‌نامه(رتبه سوم) را کسب و برگزیده ملی شد.

در شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی که به همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه ملی و استانی با حضور فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدشهاب سیدمحسنی رییس انجمن متخصصان روابط عمومی، اعضای هیات مدیره انجمن و جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی در محل سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد، شش روابط‌عمومی برتر از جمله روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، جایزه ویژه دریافت کردند.

مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی به عنوان روابط‌عمومی برتر برگزیده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها