دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
داوری آثار جشنواره ملی پژوهش و فناوری کتابخانه ملی آغاز شد

داوری آثار ارسالی به جشنواره ملی پژوهش و فناوری کتابخانه ملی بر اساس شاخص‌های تعریف شده در فرم‌های ویژه مربوط به هر یک از بخش‌های کتاب، طرح پژوهشی خاتمه‌یافته، پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری خاتمه یافته؛ آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ براساس اعلام دبیرخانه جشنواره ملی پژوهش و فناوری کتابخانه ملی ایران تا کنون 104 اثر ارسال شده  و پژوهشگرانِ آثار خود را به صورت کتاب (تصنیف، تالیف، ترجمه)، طرح پژوهشی خاتمه یافته، پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری خاتمه یافته با تاکید بر تحول دیجیتال ارائه داده‌اند.

جشنواره ملی پژوهش و فناوری کتابخانه ملی ایران در حوزه‌های علم‌اطلاعات و دانش‌شناسی، اسناد و علوم آرشیوی، مطالعات ایران‌شناسی، اسلام‌شناسی و نسخه‌پژوهی و همچنین تاریخ‌شفاهی همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.

داوری آثار ارسالی بر اساس شاخص‌های تعریف شده در فرم‌های ویژه مربوط به هر یک از بخش‌های کتاب، طرح پژوهشی خاتمه‌یافته، پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری خاتمه یافته در حال انجام است.

دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش همزمان با آغاز هفته ‍‍پژوهش در آذرماه با شعار«پژوهش هدفمند، توسعه فناوری و مرجعیت علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران» برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها