دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
پیام تشکر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از شهردار تهران

محمد‌مهدی اسماعیلی، با صدور پیام، از شهردار تهران، برای همراهی در برنامه‌های بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و توجه به موضوع ترویج سنت حسنه کتابخوانی و معرفی کتاب‌های فاخر و نویسندگان پرتلاش عرصه ادبیات ایران، تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، در متن این پیام آمده است:
 
«جناب آقای دکتر زاکانی
 
شهردار محترم تهران
 
با سلام و احترام
 
گسترش و ترویج ابزار دانایی، جهان را زیباتر و آکنده از امید و مهر می‌سازد. کتاب و کتابخوانی راز مانایی و تقویت اندیشه انسانی است که پرداختن به آن ضرورتی مهم و اجتناب‌ناپذیر در جهان پر چالش امروز است.
 
 بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در اولین سال دولت سیزدهم به کار خود پایان داد و عنایت و لطف خداوند متعال و همراهی دلسوزان و دغدغه‎مندان فرهنگ، موجب شد تا کارهای بزرگی در پهنه کشور عزیزمان صورت پذیرد.
 
اقدام انقلابی شهرداری تهران در اختصاص بیش از 600 تابلو، عرشه و بیلبورد به موضوع ترویج سنت حسنه کتابخوانی و معرفی کتاب‌های فاخر و نویسندگان پرتلاش عرصه ادبیات ایران در طول هفته کتاب، از این جمله است که نشان از نگاه و اهتمام جدی مدیران شهری به این تولید ارزشمند فرهنگی دارد.
 
بدین‌وسیله از اینکه تاکیدات رهبر معظم انقلاب در پرداختن به امر کتاب و کتابخوانی اجابت شد و با کاری شایسته، عطر نام و نشان کتاب‌های خوب و نویسندگان آن‌ها را در پهنه تهران بزرگ گستراندید، از شما سپاسگزارم.
 
 برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم عزیز و شریف تهران، در کنار شما هستیم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها