یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
«کتاب داستان بحران» منتشر شد

داستان‌های برگزیده نخستین مسابقه ملی داستان کوتاه کوتاه بحران توسط نشر پرنده به چاپ رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، داستان‌های برگزیده نخستین مسابقه ملی داستان کوتاه کوتاه بحران توسط نشر پرنده به چاپ رسید.

حیدر کلهری معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اعلام اینکه نخستین مسابقه ملی داستان کوتاه بحران اوایل سال جاری به همت این سازمان برگزار و برگزیدگان آن تقدیر شدند، از چاپ کتاب داستان‌های برگزیده این مسابقه ملی خبر داد.

وی افزود: عباس حسین‌نژاد دبیر و منصور ضابطیان، حامد عسکری، مژده لواسانی و لیلا باقری داوران این جشنواره بودند و از میان ۱۰۵۰ اثر ۵ داستان کوتاه برگزیده و ۱۰۰ داستان برای چاپ در مجموعه کتاب داستان بحران منتخب شدند.

کلهری با اشاره به این که «کتاب داستان بحران» در ۱۳۶ صفحه داستان‌های کوتاه کوتاهی را با محوریت بحران‌ و با هدف جلب توجه مخاطبان به بلایای طبیعی و غیرطبیعی عرضه کرده، گفت: دبیرخانه این مسابقه٬ مجموعه داستان کوتاه کوتاه را برای  نویسندگان حاضر در این مجموعه ارسال خواهد کرد.

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اعلام فراخوان «جشنواره طنز و کاریکاتور بحران» نیز خبر داد که اکنون توسط این سازمان با همکاری دفتر طنز حوزه هنری در حال برگزاری است و تا ۱۰دی‌ماه مهلت ارسال آثار دارد.

علاقه‌مندان برای دریافت آگاهی‌های بیشتر می‌توانند به سامانه مسابقات بحران به نشانی www.tdmmoq.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها