یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
انتشار کتاب‌های «پرتو مشکوه» و «مدیریت فراداده برای حفاظت یکپارچگی اسناد رقمی» تصویب شد

چاپ کتاب های «مدیریت فراداده برای حفاظت یکپارچگی اسناد رقمی» و «پرتو مشکوه» در حوزه تاریخ شفاهی در تازه‌ترین جلسه شورای انتشارات تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، هفتمین جلسه شورای انتشارات با حضور اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، معاونان و اعضای این شورا برگزار شد.

در این جلسه چاپ و انتشار کتاب‌های «مدیریت فراداده برای حفاظت یکپارچگی اسناد رقمی» با ترجمه محبوبه‌سادات بیدگلی و «پرتو مشکوه» به کوشش غلامرضا امیرخانی و سیدصادق سجادی در حوزه تاریخ شفاهی به تصویب رسید.

همچنین در جدیدترین جلسه شورای انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی مشکلات مربوط به پخش، افزایش تیراژ کتاب های پرفروش، اطلاع‌رسانی و بازاریابی نشر برای معرفی و افزایش فروش آثار انتشارات سازمان، چاپ مشترک برخی از کتب با ناشران معتبر، درج نام عوامل نشر در صفحه حقوقی کتاب ها و تجدید چاپ کتاب های پرفروش انتشارات مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

همچنین آثار دریافتی انتشارات جهت اخذ مصوبه شورا مطرح و داوران هر اثر تعیین شدند. 

در این جلسه فریبرز خسروی معاون کتابخانه ملی، هانیه گرائیلی مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل، مظفر پاسدار شیرزای معاون توسعه مدیریت و منابع غلامرضا عزیزی رییس پژوهشکده سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، غلامرضا امیرخانی سرپرست معاونت پژوهش، محبوبه قربانی مدیرکل پژوهش کتابداری و آموزش و زهرا عالمی رییس انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها