سه‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
عرضه کتاب «نبرد طریق‌القدس» با تخفیف 20 درصدی

به مناسبت سالروز عملیات طریق‌القدس، به‌مدت یک هفته کتاب «نبرد طریق‌القدس» به قلم امیر رزاق‌زاده با تخفیف 20 درصد عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «نبرد طریق القدس» در سال 1392 عنوان کتاب برتر جایزه جلال در حوزه مستندنگاری را کسب کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 8/9/1400 تا 15/9/1400 با مراجعه به سایت فروشگاه به آدرس shop.hdrdc.ir از این تخفیف بهره‌مند شوند.
 
این کتاب با هدف تحلیل و تشریح بخشی از وقایع مربوط به دوران هشت سال دفاع مقدس و با موضوع «عملیات طریق‌القدس» به نگارش درآمده است.
 
مطالب کتاب در هشت فصل سامان‌دهی شده که فصل نخست به توضیح اجمالی دربارة وضعیت کشور، نیروهای مسلح و بحران‌های گوناگون داخلی و خارجی و ... اختصاص یافته است. در فصل دوم، موقعیت، پیشینه و محدودة دشت آزادگان تبیین شده است. در فصل سوم، بحران‌ها، زمینه‌ها و اهداف تجاوز عراق، به‌‌ویژه در دشت آزادگان شرح داده شده است.

روند شکل‌گیری و طراحی عملیات از نقطه آغاز تا پایان، آماده‌سازی زمین، نیروها، امکانات، مرحله آماده‌سازی و آغاز عملیات، سیر جزئی وقایع، شرح عملیات و ...، از دیگر مطالب مندرج در این اثر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها