سه‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
مهلت ارسال آثار به کنگره ملی شعر فاطمی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به نهمین کنگره سراسری شعر فاطمی «هجده سال نوری» -که به همت مجمع شاعران اهل بیت(ع) برگزار می‌شود- تا 20 آذرماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نهمین کنگره سراسری شعر فاطمی «هجده سال نوری» -که به همت مجمع شاعران اهل بیت(ع) برگزار می‌شود- در حوزه‌های شعر فارسی (کلاسیک و آزاد)، شعر عربی (فصیح و محلی) و شعر آذری برگزار می‌شود.

بخش اصلی این کنگره شامل شعر فاطمی (مدح، مرثیه، فضائل، مناقب، زندگانی و ابعاد وجودی حضرت زهرا (س)) و موضوع ویژه کنگره نیز معرفی علیا مخدره فاطمه بنت الحسن سلام الله علیها، همسر امام سجاد و مادر امام باقر علیهما سلام با زبان شعر است.

پیش از این علاقه‌مندان تا دهم آذرماه فرصت داشتند تا آثار خود را ارسال کنند که این مهلت تا ۲۰ آذرماه تمدید شد. روش ارسال آثار، از طریق آدرس الکترونیکی 18salenoori@gmail.com و یا از طریق پیام‌رسان‌های واتساپ و سروش به شماره ۰۹۳۷۳۶۴۵۵۶۵ است.

طبق نظر هیأت داوران به شاعران برگزیده در بخش شعر فارسی و آذری ۵۰ میلیون ریال و شاعران تقدیری ۳۰ میلیون ریال به همراه تندیس کنگره و لوح تقدیر اهدا خواهد شد. در بخش شعر عربی نیز ۸ جایزه ۱۵ میلیون ریالی به همراه تندیس و لوح تقدیر به نفرات برگزیده ارائه خواهد شد. شرکت کنندگان مجاز هستند در هر بخش حداکثر ۵ اثر به دبیرخانه ارسال کنند.

دبیرخانه این کنگره در تهران، زیر پل حافظ، خیابان رشت، نبش بن بست ستوده، سازمان دارالقرآن، ساختمان صبحدل، طبقه دوم واقع است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۱۶۶۹۸۱۴۸۲ تماس حاصل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها