دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
سری جدید «قرار سه‌شنبه‌ها» با طعم کتاب

ویژه برنامه «قرار سه‌شنبه‌ها» با محوریت کتاب با حضور نویسندگان از ابتدای آذرماه 1400 به همت انتشارات شهید کاظمی در مجتمع ناشران قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، انتشارات شهید کاظمی، ناشر برگزیده سه سال پیاپی با بیش از 500 عنوان کتاب فاخر در حوزه ادبیات مقاومت و انقلاب اسلامی در دو سال گذشته ویژه برنامه‌ای با عنوان «قرار سه‌شنبه‌ها» با محوریت کتاب و کتابخوانی طراحی و اجرا کرد که با استقبال خوب اهالی فرهنگ روبه‌رو شد و تأثیر به‌سزایی در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه داشت، اما با شیوع ویروس منحوس کرونا این برنامه در اواخر سال 1398 به‌کار خود خاتمه داد و اکنون بعد از یک سال و اندی  با برنامه‌ریزی جدی‌تر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده است. این برنامه که هر هفته میزبان یک نویسنده، یک کارشناس کتاب و یک مهمان ویژه مرتبط با برنامه است با مشارکت سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و مجتمع ناشران برگزار می‌شود.
 
در اوضاع کرونایی طراحی و اجرایی چنین برنامه‌هایی می‌تواند کمک زیادی به ترویج فرهنگ مطالعه و ایجاد اشتیاق به مطالعه در بین جوانان و نوجوان را به همراه داشته باشد.
 
جلسه اول این ویژه برنامه با محوریت کتاب «تنها گریه کن» روایت زندگی شهید محمد معماریان،  با حضور نویسنده کتاب، مادر شهید معماریان و جمعی از اهالی فرهنگ، سه‌شنبه دوم آذر1400 در مکان مجتمع ناشران قم (واقع در استان قم خیابان معلم، مجتمع ناشران طبقه اول) راس ساعت 15:30 برگزار خواهد شد.
 
علاقه‌مندان برای تهیه کتاب «تنها گریه کن» روایت زندگی شهید محمد معماریان می‌توانند از طریق سایت manvaketab.ir و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را با تخفیف تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها