چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
«جوانمرد» در فرهنگسرای گلستان رونمایی می‌شود

کتاب «جوانمرد» روایت دوستان و نزدیکان شهید ابراهیم هادی از زندگی ایشان به قلم علی اکبری مزدآبادی که ازسوی انتشارات یازهرا به چاپ رسیده، یکشنبه 30 آبان در فرهنگسرای گلستان رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، آئین رونمایی از کتاب« جوانمرد» با حضور علی اکبری مزدآبادی؛ نویسنده کتاب، محمدعلی صمدی؛ پژوهشگر، تحلیلگر و کارشناس حوزه دفاع مقدس وعلاقه‌مندان به حوزه ادبیات و نشر به همت کتابخانه دکتر شهیدی برگزار می‌شود.
 
کتاب« جوانمرد» درباره مصاحبه با 33 نفر از نزدیکان و دوستان شهید ابراهیم هادی ازجمله خواهر و دو برادر شهید، دوستان شهید از قبل و بعد از انقلاب و همرزمان دوران دفاع مقدس این شهید بزرگوار است.
 
در بخشی از کتاب آمده است: «به همراه چند نفر از دوستان نشسته بودیم و در مورد ابراهیم صحبت می‌کردیم. یکی از دوستان که ابراهیم را نمی‌شناخت تصویرش را از من گرفت و نگاه کرد. بعد با تعجب گفت: شما مطمئن هستید اسم ایشون ابراهیمه!؟ با تعجب گفتم: خُب بله، چطور مگه؟  گفت: من قبلاً تو بازار سلطانی مغازه داشتم. این آقا ابراهیم دو روز در هفته سَر بازار می‌ایستاد. یه کوله باربری هم می‌انداخت روی دوشش و بار می‌برد. یه روز بهش گفتم: اسم شما چیه؟ گفت: من رو یدالله صدا کنید. گذشت تا چند وقت بعد یکی از دوستانم آمده بود بازار، تا ایشون رو دید با تعجب گفت: این آقا رو می‌شناسی!؟ گفتم: نه، چطور مگه؟ گفت: ایشون قهرمان والیبال و کشتیه، آدم خیلی باتقوائیه، برای شکستن نفسش این کارها رو می‌کنه. این رو هم برات بگم که آدم خیلی بزرگیه! بعد از آن ماجرا دیگه ایشون رو ندیدم.»
 
آئین رونمایی از کتاب« جوانمرد» از ساعت 16 یکشنبه 30 آبانماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک مراجعه کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 77841376  تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها