چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
نشست «موزه‌های خواندنی و کتاب‌های تماشایی» برگزار می‌شود

موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک و خانه کتاب و ادبیات ایران نشست «موزه‌های خواندنی و کتاب‌های تماشایی» را به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، وقف‌شده بر آستان قدس رضوی، رضا دبیری‌نژاد رییس موزه ملک، دکتر زینب فری‌زاده کارشناس مسوول کتابخانه ملک و پیمان سمندری معاون اداره کتابخانه ملک در نشست «موزه‌های خواندنی و کتاب‌های تماشایی» روایتی دیگر درباره کتابخانه‌ها و موزه‌ها ارایه خواهند داد. این نشست در روز چهارشنبه 26 آبان 1400 از ساعت 16 تا ساعت 17:30 به میزبانی خانه کتاب و ادبیات ایران در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.

نشست «موزه‌های خواندنی و کتاب‌های تماشایی» از صفحه خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی (@khaneketab) در سرویس اشتراک ویدیوی آپارات (www.aparat. com) به شیوه زنده پخش خواهد شد.

بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُر کنیم» از 24 آبان تا یکم آذر 1400 خورشیدی در سراسر ایران گرامی داشته می‌شود. کتابخانه و موزه ملی ملک هر سال برنامه‌هایی تخصصی و همگانی در این هفته به اجرا درمی‌آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها