دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
مجموعه آثار علامه محمدتقی جعفری رونمایی می‌شود

مجموعه آثار علامه محمدتقی جعفری در مجتمع فرهنگی کتاب زیتون رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به تازگی مجموعه‌ای ۱۳ جلدی از آثار علامه محمدتقی جعفری از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده که هم‌زمان با سالگرد رحلت آن عالم اندیشمند رونمایی می‌شود.

این اثر که انتشار آن با همکاری مؤسسه تدوین و نشر آثار علامه جعفری ادامه خواهد یافت، مجموعه‌ای از منظومه فکری ایتن اندیشمند را با موضوع‌هایی هم‌چون انسان‌شناسی، تعلیم و تربیت، اخلاق، وجدان، فلسفه، فلسفه غرب و ... و با هدف گردآوری موضوعی و تسهیل دسترسی به آثار ایشان، به علاقه‌مندان و پژوهش‌گران عرضه می‌کند.

در آیین رونمایی این مجموعه که ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ روز سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ در تهران برگزار می شود، قرار است محمدرضا اسدی استاد دانشگاه علامه طباطبایی، عبدالله نصری پژوهشگر ایرانی فلسفه و استاد گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی، علی جعفری فرزند علامه محمد تقی جعفری و محسن چینی‌فروشان مدیرعامل دفتر نشر فرهنگ اسلامی درباره‌ی این اثر سخنرانی کنند.

این نشست در محل مجتمع فرهنگی کتاب زیتون به نشانی خیابان کریمخان زند، بعد از خیابان ایرانشهر، پلاک ۱۴۴ برگزار می‌شود و امکان حضور مجازی در آن از طرق اینستاگرام و آپارات https://instagram.com/jafari_allameh، aparat.com/ostad_jafari فراهم شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها