جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴
کتابداران با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق می‌کنند

همزمان با آغاز بیست و نهمین دوره هفته کتاب، کتابداران کشور با حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، تجدید میثاق کتابداران، کارکنان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم طبق روال سال‌های گذشته در برنامه‌های روز گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار قرار دارد.

بر این اساس، جمعی از کتابداران استان تهران به نمایندگی از خانواده بزرگ کتابداران کل کشور با حضور در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و تقدیم تاج گل با آرمان‌های ایشان تجدید میثاق خواهند کرد.
 
این برنامه در آستانه بیست‌و‌نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و به‌مناسبت روز «کتاب، کتابخوانی، کتابدار» با حضور دبیرکل نهاد، معاونان، مدیران کل، کارکنان معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از کتابداران کتابخانه‌های عمومی کشور و اصحاب رسانه، صبح روز شنبه  22 آبان ساعت ۹:۳۰ در حرم مطهر امام برگزار و پس از این مراسم کتابداران با حضور در مزار شهدا و اهدای گل یاد و نام آنها را گرامی خواهند داشت.
 
بیست‌و‌نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست‌وچهارم آبان‌ماه تا یکم آذرماه ۱۴۰۰ با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها