چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
فروشگاه‌های «کتابشهر ایران» دورقمی می‌شود

آئین افتتاح «کتابشهر کرج» پنج‌‌شنبه 20 آبان ماه با حضور حجت‌الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی کتابشهر ایران، در آئین افتتاح «کتابشهر کرج» که ساعت 15:30 فردا پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد، علی‌محمد مودب، میلاد عرفان‌پور و علی داودی برای حاضران به شعرخوانی خواهند پرداخت.

فروشگاه «کتابشهر کرج» که دهمین فروشگاه زنجیره‌ای عرضه کتاب و محصولات فرهنگی مجموعه کتابشهر در سطح کشور است، در 45 متری گلشهر، حدفاصل خیابان انوشیروان و درختی واقع شده‌است و در مساحتی بالغ بر 160 مترمربع، بیش از 3000 عنوان کتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار داده و دارای بخش‌های کودک و نوجوان، لوازم‌التحریر، هدایای فرهنگی و بازی‌های فکری کودک،‌ نوجوان و بزرگسال است.

مجموعه کتابشهر ایران با هدف افزایش سرانه مطالعه در کشور و دسترسی آسان اقشار مختلف به محتوای مناسب، توسعه ویترین کتاب از طریق راه‌اندازی و تجهیز فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتاب و محصولات فرهنگی در سطح کشور را ماموریت خود قرار داده و در همین راستا تا کنون نسبت به راه‌اندازی 9 کتابفروشی در شهرهای تهران (شعب بهارستان و نوجوان)، مشهد، تبریز، اردبیل، زاهدان، بوشهر، شهرکرد و سمیرم اقدام کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها