دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
«بیست و هفت روز و یک لبخند» به چاپ دوازدهم رسید

«بیست و هفت روز و یک لبخند» روایتی از زندگی شهید مدافع حرم، بابک نوری هریس به قلم فاطمه رهبر از سوی انتشارات خط مقدم به چاپ دوازدهم رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، روزهای آخر آبان 96 خبر شهادت یک جوان در رسانه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. کسی از شخصیت و زندگی‌اش اطلاعی وجود نداشت، ولی همین عکس‌های کمی متفاوت، او را خیلی زود در بین مردم مشهور کرد...
 
بابک نوری هریس در بوکمال به شهادت رسید؛ در خط پایان گروهک تکفیری داعش… حالا کتاب زندگی‌اش از سوی انتشارات خط مقدم منتشر شده و به چاپ دوازدهم رسیده است.
 
«بیست و هفت روز و یک لبخند» روایتی است از زندگی شهید مدافع حرم، بابک نوری هریس به قلم سرکار فاطمه رهبر از زبان خانواده و دوستان و همرزمان شهید. شهید نوری هریس دانشجوی بسیجی که داوطلبانه به صفوف رزمندگان مدافع حرم در سوریه ملحق شد و در عملیات آزادسازی منطقه بوکمال در سن 25 سالگی، دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.
 
در بخشی از این کتاب آمده است: «می‌نشینم درست روبه‌روی عکس بابک... لبخندی کنج لبش نشسته. این لبخند، توی تمام عکس‌هایش هست. موهایش را مدل داده است. توی نت، خیلی‌ها لقب مدلینگ را بهش داده‌اند؛ شهید مدلینگ، شهید لاکچری... الهام میگفت: «بابک عاشق تیپ زدن بود و همیشه همه لباس‌هایش پاکیزه بودند. جز خودش کسی حق نداشت لباس‌هایش را مرتب کند».
 
دوباره خیره می‌شوم به چشم‌هایش؛ آنقدر دقیق که انگار می‌خواهم به افکارش، به دیدگاهش، به فلسفه‌اش درباره زندگی نفوذ کنم. چه شد که رفت؟ چرا یکدفعه دست از زندگی آسوده شد و راهی کشوری شد که احتمال زنده برگشتن از آن پنجاه-پنجاه است؟»
دوازدهمین چاپ از کتاب «بیست و هفت روز و یک لبخند» در 208 صفحه از سوی انتشارات خط مقدم به چاپ رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها